Підрульові пелюстки дозволяють підтримувати високий рівень контролю за автоматичною коробкою передач. Однак саме цю деталь автолюбителі назвали марною, повідомляє видання SlashGear.
Спочатку підрульові пелюстки встановила “Феррарі” на гоночних автомобілях Формули-1. Головним завданням було забезпечити гонщику можливість перемикати передачі, не відриваючи рук від керма та не знижуючи швидкості.
Розробку вирішили використати у масовому автопромі.
Проблема виявилася в тому, що якщо водій пропускає найбільш вдалий момент для перемикання передачі, то далі машина ігнорує дії і перемикає передачу сама.
Некорисні функції автомобіля
- Система Start/Stop
Повна зупинка двигуна на світлофорі та в пробках, на думку розробників, мала знизити рівень забруднення навколишнього середовища. Насправді ж двигун, працюючи на неодружених оборотах, споживає мінімум палива і виділяє незначну кількість шкідливих речовин. А ось кожен новий запуск двигуна призводить до різкого викиду токсинів.
- Автоматизовані ремені безпеки
Ця технологія 1980-х років спочатку була сприйнята як щось унікальне. Але незабаром з’ясувалося, що такі ремені марні: вони рухалися так повільно, що виявилися безглуздими у використанні.
- Блокування ременів безпеки
Функція передбачала неможливість рушити з місця, поки водій не пристебнутий. Невдовзі автомобіль навчилися дурити.
- Паркувальний автопілот
Ця система автоматично шукає вільне місце для паркування і виконує паралельне або перпендикулярне паркування. Але не все так просто: система часто відмовляється паркувати автомобіль там, де їй здається занадто мало місця.
- Електронне стоянкове гальмо
В екстреній ситуації скористатися електронним гальмом набагато складніше, ніж ручним.
- Прилад нічного бачення
Дисплей нічного бачення розташований на панелі приладів, тому доводиться або стежити за дорогою, або дивитися на екран приладу, а це небезпечно.