Концерн Jaguar Land Rover презентував Range Rover Sport третього покоління. Новинка розділила модульну платформу MLA-Flex із представленим у жовтні минулого року флагманським Range Rover п’ятого покоління. Крім того, автомобіль отримав повнокероване шасі, втратив постійний повний привід на користь системи з муфтою підключення передньої осі, в лінійці моторів ставку зробили на рядні 3,0-літрові “шістки” Ingenium.
У цілому нині Range Rover Sport нового покоління зберіг пізнавану зовнішність, і з певних ракурсів подібність з моделлю колосальне. При цьому габаритні розміри трохи збільшились, а колісна база виросла на 74 мм до 2977 мм. Новинку можна дізнатися за прихованими дверними ручками, горизонтальними ліхтарями та вузькою світлодіодною оптикою з переривчастою лінією ДХО. Також відзначимо виставлені напоказ вихлопні патрубки — вони справжні, а не фейкові, як багато сучасних кросоверів. Кузов у нового Range Rover Sport дуже обтічний: коефіцієнт аеродинамічного опору Сх становить 0,29.
По шасі новинка багато в чому уніфікована із Range Rover п’ятого покоління, який представили у жовтні минулого. Так, спереду у нового Range Rover Sport підвіска на подвійних поперечних важелях, ззаду – п’ятиважільна конструкція. Зауважимо, що адаптивна пневмопідвіска входить у стандартне оснащення, а задня вісь може повертатися на ті ж 7,3 градуси. Адаптивні пневмостійки дають можливість змінювати дорожній просвіт у діапазоні від 216 до 281 мм. Максимальний кут в’їзду – 33 градуси, кут з’їзду – 30 градусів, кут рампи – 26,9 градуса, глибина броду, що долається – 900 мм.
В офіційному описі новинки немає згадок про знижувальну передачу в роздавальній коробці, а система повного приводу у Range Rover Sport третього покоління, по суті, кросоверна, з багатодисковою муфтою відбору потужності на передню вісь. На бездоріжжі ця муфта примусово блокується, а на асфальті за сприятливих умов повністю розмикається і автомобіль їде на задньому приводі, заощаджуючи паливо. У задньому мосту є активний диференціал з електроннокерованим блокуванням.
Інтер’єр нового Range Rover Sport дуже схожий на флагманську модель, однак є й важливі відмінності – видозмінена 13,7-дюймова цифрова панель приладів, у рульового колеса три спиці, а блок керування кліматичною установкою зроблений під іншим кутом. Головний пристрій однаковий: Land Rover робить ставку на сенсорний дисплей діагоналлю 13,1 дюйма із системою Pivi Pro, бездротовими оновленнями та функцією голосового керування. Топова 1430-ватна аудіосистема Meridian має 29 гучномовців з функцією активного шумоподавлення, в кожному підголовнику крім центрального заднього розміщені по чотири динаміки.
Сюрпризу по лінійці моторів теж немає – у багатьох версій Range Rover Sport будуть 3,0-літрові 6-циліндрові турбоагрегати сімейства Ingenium з помірно-гібридною «доважкою». Також запропоновані гібридні модифікації, що заряджаються, з батареєю ємністю 31,8 кіловат-години (і запасом ходу виключно на електротязі до 77 кілометрів за стандартом EPA). На вершині гами знаходиться 8-циліндрова модифікація з 4,4-літровим двигуном BMW.
Лінійка дизельних версій включає: D250 (249 л.с., 600 Нм), D300 (300 л.с., 350 Нм) та D350 (350 л.с., 700 Нм), кожен з дизелів за бажанням доступний з 48- вольтовою м’якогібридною «доважкою» (MHEV) у вигляді асистуючого ДВС стартер-генератора та невеликої буферної батареї. Рядним бензиновим “шісткам” м’якогібридна “доважка” покладено за замовчуванням, таких версій дві: P360 (360 л.с., 500 Нм) і P400 (400 л.с., 550 Нм). Коробка передач – лише 8-ступінчаста АКПП від фірми ZF.
Plug-in гібридних версій теж дві, обидві зроблені на базі бензинової рядної “шістки”, до “автомата” ZF пристикований 105-кіловатний електромотор. Модифікація P440e видає 440 л . і 620 Нм, а P530 – 530 л.с. та 750 Нм). На вершині лінійці моторів знаходиться бензинова модифікація P530 з 4,4-літровим V8 BMW N63 (530 к.с., 750 Нм), з таким агрегатом Range Rover Sport може прискорюватися з місця до 100 км/год за 4,5 секунди.
Новий Range Rover Sport у бензинових, дизельних та гібридних версіях вже доступний для замовлення, ціни вже відомі – у США новий автомобіль коштує від 83 до 122 тисяч доларів, у Великій Британії від 79 тисяч фунтів стерлінгів, у Німеччині – від 93 тисяч євро. Перша партія позашляховиків буде у топовому виконанні First Edition із двигуном V8. Про перспективи нового Range Rover Sport на російському ринку немає інформації.