Їзда на низьких оборотах дозволяє заощадити пальне, але вбиває силовий агрегат автомобіля.
Експерти нагадують, що при кожному обороті колінчастого валу насос автомобілів перекачує один і той самий обсяг масла. Цей насос генерує надлишковий тиск, що стравлюється за допомогою перепускного клапана і на низьких обертах тиск може бути недостатнім.
У відносно нових та доглянутих автомобілів проблем із тиском масла зазвичай не виникає, а у машини з пробігом понад 100–150 тис. км можуть виникнути проблеми через відкладення у каналах.
Також варто згадати, що масло необхідно не тільки для змащення елементів, що труться, але і для відведення зайвого тепла. При роботі двигуна виникає детонація, і це негативно впливає на стан силового агрегату. Через підвищені вібрації руйнуються підшипники валів двигуна, коробки перемикання швидкостей і опори силового агрегату.
Від низьких оборотів сильно страждають поршні та вкладиші колінчастого валу, а на стінках циліндрів стрімко збільшується нагар. Слід пам’ятати і про те, що в разі екстреної необхідності швидко прискоритися на низьких оборотах не вийде, а збільшення кількості палива, що подається, ніяк не вплине на динаміку.