Організація Latin NCAP тестує автомобілі за тим же регламентом, що й відома європейська організація Euro NCAP, проте висуває більш жорсткі вимоги до базового комплекту систем безпеки та не включає низку тестових дисциплін.
Седан Hyundai Accent перевірили у трьох тестових випробуваннях. Автомобіль перевірили при фронтальному ударі на швидкості 64 км/год із перекриттям 40%. Боковим ударом візком, що імітує інший легковий автомобіль (швидкість — 50 км/год, ширина модуля, що деформується, — 1500 мм), а також бічним ударом об стовп на швидкості 29 км/год.
При фронтальному ударі про бар’єр, що змінюється, датчики на манекені відзначили критично високе навантаження на тулуб від ременя. З’ясувалося, що високі навантаження обумовлені відсутністю обмежувача натягу ременя безпеки пасажира. На відміну від Solaris версія Accent у базовому виконанні поставляється з однією подушкою водія безпеки і системою ABS. За захист передніх сідків при фронтальному ударі седан отримав оцінку 9/100 балів.
Фахівці виявилися розчаровані захистом дітей у салоні Accent/Solaris. При встановлених дитячих кріслах лицьовою стороною назад спинка заднього сидіння зірвалася із замку та вдарила манекен трирічної дитини. Таким чином, тест на захист дітей був також провалений.
Однак не можна не відзначити, що седан продемонстрував високу міцність силового каркаса кузова, а також задовільну роботу пристроїв, що утримують. Було відзначено відмінну роботу водійської подушки безпеки, ременя водія з обмежувачем натягу та підголівників передніх сидінь.
За безпеку передніх дорослих пасажирів Hyundai Accent/Solaris отримав 9%, а безпеку дітей лише 11%, а за безпеку пішоходів – 53,11%. Системи превентивної безпеки отримали оцінку 7%. Загальний рейтинг автомобіля склав нуль зірок із п’яти можливих.