Відновлення світового попиту на бензин може сповільнитися на тлі зростання числа хворих коронавірусом через стрімке поширення «Дельта» -штамма.
Аналітики прогнозує, що незначне відновлення світового попиту на паливо, зокрема, на бензин, може припинитися на тлі зростання числа випадків захворювання COVID-19 і переведення співробітників на віддалену роботу, повідомляє Reuters .
Згідно з наявними даними, число випадків захворювання коронавірусів в усьому світі почала зростати після значного падіння в травні і червні, що підриває відновлення попиту на транспортний паливо.
У липневому звіті Міжнародного енергетичного агентства (МЕА) говориться, що в червні місячне зростання мобільності і попиту на транспортний паливо сповільнилося.
В даний час МЕА очікує, що до наступного року глобальний попит на паливо досягне рівня, який передував пандемії. Однак аналітики повідомляють, що очікування можуть бути перебільшені, якщо зростання випадків захворювання і повільні темпи вакцинації в усьому світі ще більше посилять структурні зміни попиту, включаючи переклад на віддалену роботу і зменшення авіаперельотів.
У МЕА також повідомили, що попит на бензин навряд чи повернеться до рівня 2019 року, в значній мірі через перехід на електромобілі. Очікується, що світовий попит на бензин в цьому році складе 25,4 мільйона барелів на добу, що на 4,5% нижче рівня 2019 року.
Країни Азії знову обмежують пересування, що впливає на рівень попиту. Індонезія, найбільший імпортер бензину в Азію, бореться з найстрашнішою спалахом коронавируса в Азії. Останнє оновлення схем подорожей і пересувань, які Google зібрала з телефонів, показало, що кількість відвідувань магазинів і місць відпочинку в Індонезії впало з 10 червня по 22 липня на 21%, а кількість поїздок на роботу – на 33%.
В Індії імпорт сирої нафти, яка є другим найбільшим імпортером в Азії, в червні впав до дев’ятимісячного мінімуму. У США також спостерігається зростання заболевамості. Офіційні особи в деяких штатах, таких як Каліфорнія, відновлюють карантинні обмеження.