Експерти EuroNCAP піддали критиці безпеку європейських фургонів

Європейська асоціація EuroNCAP оголосила результати тестування водійських асистентів 19 комерційних моделей, які продаються в країнах ЄС.

Час читання: < 1 хв.
0

Підсумком проведеного дослідження стала заява EuroNCAP про те, що комерційні фургони мають недостатньо систем активної безпеки: жоден з перевірених автомобілів не заробив «платинового» результату по системі EuroNCAP. «Золото» дісталося лише трьом моделям – Ford Transit , Mercedes-Benz Vito , а також VW Transporter . «Срібло» отримали Ford Transit Custom , Mercedes-Benz Sprinter , Opel Vivaro , а також Peugeot Expert і VW Crafter , а «бронзу» – Citroen Jumper , Fiat Ducato , Iveco Daily , а такожPeugeot Boxer і Toyota ProAce.

Найнижчі оцінки дісталися Fiat Talento, Opel Movano, а також Nissan NV400 і Renault Master / Trafic. Головні претензії до їх безпеки звелися до відсутності систем безпеки або дуже малому їх обсягу. В асоціації EuroNCAP повідомили, що випробувані моделі покривають 98% продажів всіх нових фургонів в країнах ЄС.

Також експерти відзначили, що тільки 6 з 19 моделей мають фронтальні подушки безпеки в базовому списку обладнання, і жодна з них не має бічних подушок. Ремені безпеки пасажирських крісел у фургонів не оснащені індикаторами, а круїз-контроль несообщающейся про обмеження швидкості. При цьому системи моніторингу сліпих зон і утримання смуги (якщо такі є) функціонують гірше, ніж на легкових машинах.

Реклама

Автовиробники, як повідомили експерти, часто згадують в рекламних буклетах про водійських помічників, але в більшості випадків їх можна придбати тільки в якості опції, а знайти на авторинку конкретний автомобіль з подібним обладнанням виявилося дуже складно. Відзначається, що пасажирські модифікації тих же фургонів найчастіше мають більш багате оснащення, включаючи і самі бюджетні версії.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!