Запорожець перетворили на снігоприбиральну машину (фото)

Час читання: 2 хв.
0

У 1964 році в КБ Управління благоустрою Мосміськвиконкому розробили сімейство надкомпактних тротуароприбиральних машин під індексом Т-30. Вони представляли собою двовісні короткобазні тягачі, які можна було оснастити навісним та причіпним обладнанням різного призначення.

Про це повідомляє Facebook-спільнота Українські автомобілі.

Силовий агрегат, колеса, світлотехніку, кермо, щиток приладів і кузовну арматуру Т-30 запозичили у ЗАЗ-965А. Відповідно, ведучою у цих машин була задня вісь, керованою – передня. Коробка передач мала робочі швидкості від 0,5 до 25 км/год.

Реклама

Одномісна кабіна мала двоє дверей. Ззаду, окрім зчіпного пристрою, передбачалися гідравлічні і електричні виводи для підключення відповідних систем причепа, а також фланець для приєднання карданної передачі приводу робочих органів деяких причепів.

Самі причепи відрізнялися різноманітністю: самоскидний, водовозний, підмітально-прибиральний, такий що розкидає пісок. Під кожен з них передбачалася установка відповідного навісного обладнання і на сам тягач: сніговий плуг, лоткова щітка, поливомийні пристосування, шнекороторний снігоочисник і т.д.

Дослідно-промислову партію з 30 одиниць комунальних машин сімейства Т-30 було виготовлено на АРЗ №4 Управління авторемзаводів Мосміськвиконкому (м. Москва).

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!