На зміну бензиновим клонам відомих автомобільних марок з Піднебесної в Україні починають приїжджати і клони електричні. Причому, оригінал все також продовжує випускатися на класичному рідкому паливі.
ак, в Україні з’явилися оголошення про продаж китайських «кросоверів», стилізованих під Mercedes ML або навіть Gelandewagen. Правда, коштує така копія в рази менше, незважаючи на електропривод.
Довжина китайського електричного «кубика» становить всього 3,30 м, а вага 895 кг. Всю цю радість тягне на собі електромотор на 4 кВт. Батареї електромобіля Qifeng K7 вистачає на 100-120 км ходу на одному заряді. При цьому заряджатися вона може 6-8 годин до «повного бака».
А ось максимальна швидкість любителів швидкої їзди не порадує. Всього-на-всього 55 км / ч.
Та й вибір кольору кузова теж не радує різноманітністю: червоний, сірий, білий і камуфляжний.
До речі, камуфляжний ідеально підійде для мисливців. Тільки уявіть, наскільки безшумно можна пересуватися по лісі на такому виді транспорту!
«Кубик» Qifeng K7 пропонується в Україні за $ 9300. з пробігом в якусь то 1 000 км.
Крім мерседесовских «кубика», китайці зазіхнули і на більш популярну в наших широтах модель – ML.
Звичайно ж, китайська копія значно менше свого німецького оригіналу і в цьому випадку. Але оснастили його електроприводом.
Це дітище китайського автопрому носить назву QINGDAO GBZ-X1. Його продавці вже називають високошвидкісним електромобілем. Подумати тільки – він здатний розвивати швидкість до 80 км / ч. А якщо трохи пошаманити і зняти обмежувач, то і всі 100 км / ч. «Ох, і покатаю» (с)
Запасу ходу на одному заряді цього недо-Мерседеса вистачить на 150-180 км їзди. Заряджати його можна від побутової мережі 220 В. Для цього знадобиться 8 годин. Але він підтримує і швидку зарядку за 30 хвилин до 80%.
На відміну від електричного «Геліка», в салоні «Емелькі» зможуть розташуватися 5 осіб, а не 4. Але важить він трохи менше – 745 кг. Зате варто QINGDAO GBZ-X1 вдвічі дорожче – $ 20 330.
Обидва електромобіля мають задній привід. Прямо як в оригіналі! Ось тільки батареї тут свинцево-кислотні, а не літій-іонні, що, звичайно ж, позначиться на їх ресурсі.
А ви б собі взяли такий електромобіль?