2026 рік обіцяє стати насиченим на прем’єри: автомобільна індустрія одночасно рухається в бік електрифікації, повертає знайомі моделі та тестує нові формати. Motor1 Italy склав добірку десяти найочікуваніших новинок.
Dacia Sandero після рестайлінгу отримала оновлену LED-графіку, салон із мотивами Duster та новий гібрид Hybrid 155, а також LPG-версію Eco-G 120 з автоматичною коробкою. Toyota Aygo X обзавелася гібридною системою за прикладом Yaris, обіцяючи низьку витрату пального, при цьому автомобіль став довшим на 8 см і видає 116 к.с. Volkswagen ID.Polo переводить легендарне ім’я Polo на електротягу з батареями 37 або 52 кВт·год і різними рівнями потужності на платформі MEB+.
Porsche 718 не стане повністю електричною: частина лінійки залишиться з опозитними “шістками”, а паралельно з’являть електромоделі. Mercedes C‑Class перейде на архітектуру Mercedes‑Benz Electric Architecture з 800 В і можливістю батарейної конфігурації, при цьому ДВЗ збережеться, а прем’єра очікується у другій половині року. BMW i3 буде окремою моделлю в дусі Vision Neue Klasse з 800 В та двигунами шостого покоління, тоді як бензинова 3 Series залишиться.
Smart #2 повертається як компактний двомісний електрокар, що вироблятиметься в Китаї у партнерстві з Geely. Renault Twingo орієнтується на ціну нижче 20 000 євро, відновлюючи ностальгічні мотиви: мотор близько 82 к.с., батарея LFP 27,5 кВт·год, старт продажів у перші тижні 2026-го.
Електрична Ferrari розробляється з 880-вольтовою архітектурою, чотирма моторами та особливим налаштуванням звуку й відчуттів, щоб зберегти характер марки. На верхньому рівні – сімейство Fiat Panda, яке включатиме великий SUV близько 4,4 м та Fastback на платформі Smart Car з варіантами силових установок електричними, mild-hybrid та ДВЗ; реліз запланований на кінець 2026 року. Загальний тренд очевидний: масовий сегмент стає раціональнішим, а спорт шукає баланс між традицією та електрифікацією.




