Багато хто купує Toyota навіть не замислюючись. І це зрозуміло — про серйозні несправності, які здатні повністю вивести з ладу ці авто, чути доводиться рідко. Втім, навіть у межах одного модельного року надійність може різнитися: одні машини служать бездоганно, інші ж мають високий відсоток відмов.
Щоб з’ясувати, які «Тойоти» отримали найбільше нарікань, було проаналізовано відгуки власників на авторитетному американському порталі Car Complaints.
Toyota Tacoma (2016): проблемна АКПП і стоп-сигнал
Пікап Tacoma 2016 року, попри репутацію одного з найнадійніших авто марки, отримав чимало скарг через автоматичну коробку передач. Вона на «холодну» затягує з перемиканнями або працює з ривками.
Додатковим головним болем став блок стоп-сигналу, який виявився негерметичним та пропускає воду в салон під час дощу чи миття.
Toyota Prius (2010): підвищена витрата масла
Гібрид Prius 2010 року відзначився проблемами з двигуном 2ZR-FXE. Власники скаржилися на підвищену витрату оливи та засмічення поршневих кілець.
Додатково фіксувалися несправності головки блоку циліндрів через засмічення системи EGR (рециркуляції відпрацьованих газів).
Toyota RAV4 (2002): слабке місце – трансмісія
RAV4 завжди вважався символом надійності серед компактних кросоверів. Але модель 2002 року мала суттєві проблеми з АКПП:
- затримки включення передач;
- перескоки при розгоні;
- ривки;
- повний вихід трансмісії з ладу.
Toyota Camry (2007): «масложер» у легенди
Camry 2007 року стала найбільш скандальною версією моделі. Основна проблема – надмірна витрата масла. Через конструктивні недоліки поршневих кілець воно згоряло разом із паливом, залишаючи характерний сизий дим із вихлопної труби при запуску двигуна.
Toyota Corolla (2009): одразу кілька болячок
Навіть Corolla, яку вважають еталоном надійності, не уникла проблем у 2009 році.
- У 2,4-літровому двигуні 2AZ-FE швидко витрачалося масло через дефектні поршні та кільця.
- У 1,8-літровому моторі 2ZR-FE масово виходили з ладу водяні насоси.