Багато власників китайських автомобілів вважають, що їхні мотори можуть без проблем проїхати не менше 250 тисяч кілометрів. Однак фахівці все частіше помічають першіознаки зносу вже до 100 тисяч пробігу. Працівник СТО розповів, як на практиці поводяться турбодвигуни об’ємом 1,5 літра і чого варто очікувати від них у довгостроковій перспективі.
За словами фахівця, перші складнощі нерідко виникають вже до пробігу в сто тисяч кілометрів. Серед типових несправностей – вихід з ладу котушок запалювання, збої в роботі датчиків, запотівання двигуна і локальні витоки масла. Згодом ситуація може погіршитися: до межі в двісті тисяч кілометрів зростає ризик чаду масла, зношуються мастилоз’ємні ковпачки, а турбіна починає “приймати на себе” дедалі більше оливи. Це не означає неминучу поломку, але вказує на необхідність більш ретельного контролю стану мотора.
Проте у китайських силових установок є і певні переваги. Однією з них є використання чавунних блоків циліндрів замість алюмінієвих, що робить мотори менш чутливими до перегріву і більш стійкими до тривалих навантажень. В умовах змінного клімату і частих заторів така особливість стає помітним плюсом.
Ще один аспект, що потребує уваги, – це паливо. Незважаючи на те, що виробники заявляють адаптацію під бензин А-92, на практиці його використання призводить до підвищеного ризику детонації, зниження потужності і прискореного зносу. Експерт підкреслює: А-95 залишається оптимальним вибором для більшості китайських турбомоторів, особливо в умовах високого навантаження.