Автомобілісти активно обговорюють у мережі, які обороти двигуна є оптимальними. Одні вважають, що низькі можуть нашкодити, тоді як інші застерігають про ризики, пов’язані з високими обертами, коли тахометр наближається до червоної зони.
Багато водіїв-початківців турбуються про високі обороти, але ці побоювання часто невиправдані. Навіть при наближенні стрілки тахометра до червоної зони вбудовані захисні системи допомагають запобігти перевантаженню двигуна. Однак високі обороти слід підтримувати лише протягом короткого часу, наприклад, під час обгонів.
Тривале перебування на високих оборотах значно збільшує навантаження на двигун і коробку передач, що може призвести до підвищеної витрати олії та перегріву силового агрегату.
З іншого боку, низькі обороти теж сприяють ефективної роботі двигуна. Деякі водії, намагаючись заощадити паливо, утримують обороти на рівні 1000-1500, що може призвести до негативних наслідків. Це знижує тиск у системі мастила та погіршує заряд акумулятора, створюючи ризик масляного голодування, особливо якщо заміна техрідості проводилася давно.