Кілька місяців тому стало відомо, що Toyota зіткнулася з незвичною для неї проблемою: в двигунах нових моделей Tundra та Lexus LX було виявлено металеву стружку, яка потрапила туди під час виробництва.
Довгий час японська компанія шукала рішення, і зрештою прийшла до єдиного можливого варіанту усунення проблеми – заміни дефектних моторів.
Цей дефект торкнувся понад 100 тисяч автомобілів Toyota Tundra та Lexus LX, оснащених 3,4-літровим бензиновим V6 двигуном з подвійним турбонаддувом.
Сміття, що залишилося в блоці циліндрів, під час циркуляції по двигуну призводить до стукоту, нерівної роботи та втрати потужності на будь-яких обертах.
Деякі автомобілі, в яких вже виявилася ця проблема, вийшли з ладу і досі перебувають у сервісних майстернях у розібраному стані.
Нещодавно керівництво Toyota ухвалило рішення провести заміну двигунів у 102 092 автомобілях в США, серед яких 98 568 пікапів Tundra і 3 524 позашляховиків Lexus LX600, випущених у період з 2023 по 2024 рік. Усі власники автомобілів з дефектними двигунами будуть повідомлені про необхідність відвідування найближчого дилерського центру, де на їхніх машинах безкоштовно замінять силові агрегати.