Cadillac створив безліч вражаючих концептів за останні роки, включаючи видатний Cien 2002 з потужним V12. На жаль, цей середньомоторний автомобіль так і не надійшов у виробництво, але бренд General Motors не залишив спроб випустити суперкар чи навіть гіперкар. Дизайнерський директор GM відкрито визнав, що цікава ідея створення флагманської моделі з високою продуктивністю.
В інтерв’ю австралійському журналу Carsales Майкл Сімко сказав: «Чи можемо ми побудувати гіперкар? Так. Чи хотіли б ми його побудувати? Так. Чи будуємо ми його? Це було б надто відверто».
Він додав, що «Заряджена» модель не обов’язково має бути повністю електричною, але він також не відкидає можливості суто електричної версії. Збереження двигуна внутрішнього згоряння має сенс з огляду на те, що гоночний автомобіль V-Series.R оснащений V8. Крім того, амбіції бренду у Формулі 1 мають на увазі використання V6.
Гіперкар з емблемою Cadillac не здається такою вже фантастичною ідеєю з огляду на прецеденти з концепт-карами. Не тільки Cien, а й Sixteen 2003 року з його потужним V16. Якщо Ford може успішно продавати Mustang GTD за $325,000, чому Cadillac не може спробувати зробити щось подібне?
В окремому інтерв’ю з CarExpert Майкл Сімко розповів про серійні автомобілі та про те, як позашляховики стали «необхідним злом». Він стверджує, що «вони захопили ринок, тому що коли світ навколо вас починає зростати, ви хочете бути частиною цього. Всі інші сидять вище у своїх автомобілях, вам також потрібно це робити. Це комфортна, раціональна покупка».
Незважаючи на безперервний бум продажів високих автомобілів, Cadillac залишається вірним седанам. Дизайнерський директор GM сказав, що нова модель буде запущена «якось у майбутньому», щоб приєднатися до Celestiq. Розкішний флагман вартістю $340 000 технічно не є седаном, а скоріше великим ліфтбеком з практичнішими задніми дверима.