Компанія Jeep представила позашляховий електрокросовер Wagoneer S Trailhawk. Базується він на серійному електромобілі і поки вважається концептом, але з високою ймовірністю в майбутньому стане на конвеєр як спецверсія Wagoneer S. Від стандартної моделі концепт відрізняється переробленим шасі, режимом для кам’янистих поверхонь і особливим оздобленням інтер’єру.
Для версії Trailhawk електромобілю розробили нові бампери – вони покращують геометрію кузова і мають вбудовані буксирувальні петлі, а також додаткові повітропроводи. Оформлення «радіаторної решітки» змінено, на капоті з’явилася наклейка антивідблиску, а на даху – рейлінги і поперечки для перевезення багажу.
Збільшений дорожній просвіт поєднується з новими 18-дюймовими колесами з позашляховими покришками на 31,5 дюйма. Двигуни залишилися колишніми – на концепі встановлено два мотори потужністю 600 кінських сил, але в списку режимів роботи їздової електроніки з’явився новий пресет для подолання кам’янистих поверхонь, а задній осі додали імітацію блокування диференціала.
В інтер’єрі наполовину зменшили кількість сенсорних панелей. Замість пасажирського екрану з’явився поручень, на який можна також кріпити різні пристрої, наприклад телефон або камеру. Центральна консоль та дверні картки також отримали нові можливості для зберігання. Застосовано інше кермо восьмикутної форми. Нарешті, оздоблення інтер’єру стало більш «позашляховим», а крісла отримали збільшену бічну підтримку.
Серійний Jeep Wagoneer S з’явиться у продажу восени. Кросовер зможе проїжджати без підзаряджання понад 480 кілометрів, розганяючись до 60 миль на годину (96 км/год) за 3,4 секунди. Оцінили електромобіль мінімум у 71 990 доларів.