Продажі електромобілів у світі минулого року досягли 9.6 мільйонів одиниць, не враховуючи гібриди з можливістю підзарядки, автомобілі з подовженим ходом та водневі машини. Батарейні електромобілі (BEV) показали зростання на 30% порівняно з попереднім роком, що стало значним кроком за умов складнощів у галузі.
Китай лідирував у цьому зростанні, стимулюючи ринок нових енергетичних транспортних засобів, за ним йдуть Європа, США, Південна Корея, а також такі ринки, як Таїланд, Індія та країни Латинської Америки. У Росії, проте, електрокари не показали високих продажів. Прийняття електромобілів у світі йде двома шляхами: у Китаї купівля електромобіля стає практично необхідністю через труднощі з придбанням ДВС-автомобілів, тоді як в інших регіонах зростають сумніви щодо економічної та соціальної вигоди таких автомобілів.
За прогнозами, у січні Tesla зміцнилася на позиції світового лідера у виробництві електромобілів у 2023 році, поставивши майже 1.81 мільйон автомобілів та збільшивши свою частку на глобальному ринку BEV. Китайська BYD посіла друге місце з 1.57 мільйона проданих електромобілів, що на 80% більше, ніж минулого року, і успішно вийшла на ринки Південно-Східної Азії та Європи. На третьому місці розташувалася Volkswagen Group із 769 000 проданими електромобілями.
Незважаючи на труднощі з продажами у Китаї та США, Audi показала хороші результати у Європі з моделями e-tron. BMW Group продала більше електромобілів, ніж Stellantis, продавши 376 тисяч BEV проти 323 300. Mercedes займає наступну позицію з 315 300 проданими одиницями, що на 95% більше у порівнянні з 2022 роком. Незважаючи на те, що Volkswagen Group займає значну частку на китайському ринку електромобілів, частка її суто електричних моделей у цьому регіоні становить лише 23%.