У 2024 році BYD планує продати 3,6 млн електрокарів поза конкуренцією з Tesla

Час читання: 1 хв.
0

Після важкого лютого BYD повідомила про другий найкращий місяць продажів своїх модулів, що підключаються, «автомобілів на нових джерелах енергії», продавши 301 631 авто в березні.

У лютому продажі провідного китайського виробника автомобілів, що підключаються, впали на 36% і склали всього 121 748 електрокарів. Це стало першим квартальним зниженням у річному вирахуванні з середини 2020 року і викликало в деяких побоювання, що попит на моделі бренду починає сповільнюватися. Однак основною причиною цього падіння став той факт, що цього року китайський Новий рік проходив з 10 по 17 лютого, тоді як 2023 року він проводився в січні.

BYD відновився у березні. З 301631 проданого автомобіля 139902 були електромобілями з акумуляторною батареєю (+36%), а решта 161729 були гібридами, що на 56% більше, ніж у березні 2023 року. У березні автовиробник також продав 828 комерційних електромобілів та експортував 38 434 автомобілі, новий щомісячний рекорд.

Реклама

У четвертому кварталі 2023 року BYD обігнала Tesla як найпопулярніший бренд електромобілів з акумуляторною батареєю, але їй не вдасться утримати своє вузьке лідерство до першого кварталу 2024 року.

За гібридами всього 624 398 автомобілів. Незважаючи на вражаючі результати, очікується, що Tesla закінчить перший квартал 2024 року, коли близько 450 тисяч електромобілів знайдуть нові будинки.

Найпопулярнішою моделлю компанії в березні стала Song: було продано 78 490 автомобілів. Другою за популярністю моделлю сімейства BYD стала Qin, випущена 40 569 екземплярами. І Song, і Qin пропонуються в гібридному та акумуляторно-електричному варіантах. Дешева модель Seagull від BYD також виявилася популярною цього року: було продано 34830 авто, що зробило її третьою за популярністю моделлю автовиробника.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!