Попри те, що 21 століття уже стало століттям передових технологій і наукових проривів, від провалів не застрахована навіть така передова галузь, як автомобілебудування. Часом підводить баланс, часом дизайнера зраджує смак, часом все трапляється разом.
Журналісти видання Top Gear зібрали список 23 найгірших автомобілів, випущених від дати міленіуму. І пояснили, чому саме на цих моделях зупинили свій вибір.
BMW 5 Series Gran Turismo. У 2009 році Gran Turismo спробував створити власну нішу на авторинку. Але ніхто так і не зрозумів, яку.
Bufori Geneva. Малайзійський автобренд спробував побудувати триметровий люксовий автомобіль, який потіснив би Rolls-Royce Ghost. Що з цього вийшло? Нічого не вийшло.
Ssangyong Rodius. Ніхто не захотів купувати це досить універсальне авто через його дивну зовнішність. Навіть попри просторий салон, який вміщає до 11 людей (щоправда, маленьких).
Hyundai Amica. Маленька і недорога міська модель може принести автобренду непоганий прибуток. Але Hyundai не пощастило. На Amica так і не звернули увагу.
2007 Mini Clubman. Модифікацію Clubman 2007 року задумували, як автомобіль для батьків, що дбають про комфорт своїх дітей. Але двері встановили так, що дітям довелось виходити з нього прямо у потік автотранспорту.
Fiat 124 Spider. Американський концерн хотів потягатись на полі кабріолетів із Mazda MX-5, але випустив дещо, що мало більш громіздкий кузов, шумні турбодвигуни та мляву керованість. І все це за вищу ціну.
Lotus Europa S. Спробу перевести родстер Lotus Elise у клас GT журналісти порівняли зі спробою перетворити середнього за розміром хорта на арабського скакуна. Без порушень законів природи зробити це просто неможливо.
Renault Clio RS MK IV. У 1993 році Renault випустили Clio Williams, який тут же отримав прізвисько Величний Віллі. Його спадкоємцю пощастило, вочевидь, значно менше.
Subaru Levorg. Коли Subaru Levorg був з гордістю представлений на Женевському автосалоні в 2015 році, журналіст Top Gear пожартував, що його назва задом наперед читається. як GROVEL, UR A BUS, що можна перекласти “підлабузник, ти автобус”. Японський концерн образився. Але і з моделлю все ж провалився.
Citroën C6. Повним провалом C6 назвати не можна. Французи із Citroën постарались зробити його таким комфортним та спортивним, яким тільки могли. Але журналісти чомусь все одного побачили в його профілі термокружку.
Covini C6W. Шестиколесний суперкар італійської стайні викотився аж занадто далеко за межі зони комфорту. Комфорту сприйняття автомобіля на дорозі.
Vauxhall Zafira VXR. Схрестивши моделі Zafira та VXR британський автоконцерн Vauxhall отримав аналог гавайської піци чи шоколаду з перцем чилі. Наче їстівне, але навіщо?
Citroën C3 Pluriel. Модель кабріолета 2003 року радувала дуже низькою ціною, що давало їй величезні переваги на ринку. Але дивний дизайн і відсутність багажного відсіку зводили їх нанівець.
Aston Martin Cygnet. Бренд суперкарів спробував зіграти на полі міських автомобілів зі зниженим рівнем викидів. Але йому ніхто не повірив.
Honda CR-Z. Honda забула включити до свого спортивного гібриду лише одне-єдине. І це була спортивність. Щоби розігнати CR-Z до 100 км/год потрібно 10 секунд часу і величезний відрізок дороги.
Renault Vel Satis. Підрахунки показали – у Великій Британії купити Vel Satis наважились 1300 водіїв. Чи можна це назвати провалом? От Bugatti Veyron, наприклад, купили тільки 450 британців. Але то Bugatti, а це – Renault.
Volkswagen Phaeton. Всім був хорошим розкішний лімузин Phaeton, окрім одного – шильдика Volkswagen на “носі”, який убивав усю люксовість авто. Продажі були катастрофічними. Тому модель просто тихо злили.
Chevrolet SSR. На створення SSR явно надихали химерні твори Сальвадора Далі. Але він був художником, а не автоінженером, тому авто дивної форми вийшло повільним (розганялось до 100 км/год аж за 8 секунд) і при цьому непристойно дорогим.
Hummer H2. Оригінальний Hummer H1 – цивільну версію військового позашляховика часів війни у Перській затоці називали вульгарним. H2 вийшов ще вульгарнішим.
Peugeot 308 CC. Керованість повнуватого 308 CC була такою ж незграбною, як і його конструкція. А розташування заднього дифузора було абсолютно незрозумілим.
Infiniti M37. У 2008 році Infiniti запустився у Великій Британії зі сміливим наміром: надати технологічну японську альтернативу німецьким автомобілям BMW, Audi та Mercedes. І програв конкуренцію іншому японцю – Lexus, який встиг вийти на ринок раніше.
Youabian Puma. Довжина цього кабріолета перевищувала 6 метрів, ширина досягала майже 2,5 метрів, а вага складала 3,5 тонни. Автожурналісти жартували, що у Youabian Puma можна поховати останки Volvo C70.
McLaren X-1. Що це таке випустила британська суперстайня під своїм знаком – так ніхто і не зрозумів. Чи це була справжня мрія, чи повноцінний нічний кошмар із крилами кажана.