Автомобілі з найбільш ненадійними двигунами

0
1996

За довгі роки існування світового виробництва автомобілів, з конвеєра зійшло велику кількість транспортних засобів, починаючи від простих моделей і до дорогих суперкарів.

Але розвиток автомобільного світу не завжди відбувався досить гладко. Протягом всієї історії споруди автомобілів, виробники машин неодноразово допускали помилки, в результаті яких виходили жахливі, в плані надійності, машини. Це не обійшло навіть підприємства, що входять до складу великих автомобільних концернів.

За результатами досліджень, найбільш гіршими автомобільними двигунами від світових виробників були визнані наступні.

Yugo 55. Поява автомобіля з цим двигуном відбулося в 1983 році. Дана силова установка представляла собою карбюраторний мотор об’ємом 1,1 літра і потужністю всього 55 к.с. Цей мотор був офіційно визнаний найгіршим в світі, який отримав найнижчу оцінку за всю історію існування автомобільної промисловості. Крім цього, даний автомобіль став ще й найбільш повільним з усіх, які продаються в США.

Головним недоліком подібної моделі став надзвичайно короткий термін служби ременя ГРМ , який потребував заміни кожні 65 тисяч кілометрів. Таке розпорядження видавалося безпосередньо автовиробником. У реальності, обрив ременя міг статися і через 20 тисяч кілометрів. Підсумком стало пошкодження великої кількості моторів. Другим істотним недоліком даного мотора став жахливої якості карбюратор, який практично не піддавався налаштування.

Читайте також  Українські дорожники отримали нові КрАЗи (фото)

Мотори Subaru 2-2,5 літра 2011-2015 рр . Всі дві версії цих моторів від компанії Subaru виявилися в історії автомобільної промисловості в якості найгірших моторів. Їх головним недоліком стало надмірне споживання масла, яке має місце в усіх версіях. Спочатку реакція представників компанії була такою, що ситуація є нормальною і підливати масло через 1,5-3 тисячі кілометрів пробігу – це норма. Але більшість автовласників так і не змогли змиритися з цим, так як тільки недавно вироблений автомобіль не може споживати настільки велику кількість моторного масла.

Підсумком стало звернення власників даних автомобілів в американський уряд, який був змушений втрутитися в ситуацію, що склалася. У 2016 році представники компанії Subaru були змушені визнати власну провину, а також компенсувати всім власникам витрати на ремонтні роботи і збільшити гарантійний термін для всіх машин з підвищеною витратою масла. Компанія також визнала, що причиною підвищеного споживання масла в моделях виробництва 2011-2015 року стали проблеми з поршневими кільцями.

Мотор Jaguar V 12. Згідно з поширеною думкою, тепло стає причиною проблем практично для будь-якого типу двигуна. Особливо ж чутливий до нього мотор V12. Саме такого роду проблеми стали зустрічатися на моделі Jaguar V12. Причиною стало те, що при виконанні проектування автомобіля, інженери допустили помилку в системі подачі палива і іскри запалювання, в результаті чого у мотора відбувалося різке підвищення температури. Це призводило до частих перегрівів, що абсолютно не йшло на користь машині. Наслідком частого перегріву двигуна стали проблеми з електропроводкою. Вона практично плавився від високої температури, так як перебувала поруч з мотором, а разом ній, найчастіше, тріскалися і патрубки.

Ці мотори були визнані світовим автомобільним співтовариством найневдалішими за сучасну історію виробництва.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.