Новий Toyota Land Cruiser 300 розбили у незалежному краш-тесті

Час читання: 2 хв.
0

Безпеку нового Toyota Land Cruiser 300 у праворульній версії перевірили за правилами незалежної організації ANCAP (Австралія+Нова Зеландія).

Протокол ANCAP включає: фронтальний удар на швидкості 64 кілометри на годину з перекриттям 40 відсотків, бічний удар, бічний удар об стовп, стендові випробування крісел (удар ззаду), тести на травмобезпеку для пішоходів, а також випробування систем превентивної безпеки.

Реклама

Для випробувань було взято базовий Toyota Land Cruiser 300 . Під капотом – 3,3-літровий дизельний турбодвигун. Споряджена маса – 2495 кілограм. З систем безпеки – 8 надувних подушок, переднатягувачі ременів спереду, підголовники для 7 місць, адаптивний круїз-контроль, АБС, ESP, автоматичне екстрене гальмування, моніторинги сліпих зон і втоми водія, а також контроль за рухом по смузі.

Toyota Land Cruiser 300 показав себе на п’ять зірок із п’яти можливих.

При фронтальному ударі модуль запрограмованої деформації в несучій рамі спрацював на відмінно і не порушив цілісність силової структури кузова транспортного засобу. Для всіх частин тіла переднього пасажира при такому краш-тесті ризик травм оцінили як мінімальний, у водія є незначна ймовірність травм грудної клітки та правої гомілки (безпеку цих частин оцінили як задовільну та хорошу). Також при такому ударі передок Land Cruiser 300 може становити небезпеку для зустрічного авто, тому фахівці ANCAP відібрали у позашляховика чотири бали за фронтальний тест (оцінка – 34 з 38 можливих).

Оцінка безпеки Toyota Land Cruiser 300 : комплексна безпека: п’ять зірок з п’яти, безпека водія та дорослих пасажирів: 89 відсотків, безпека пасажирів-дітей: 88 відсотків, травмобезпека для пішоходів: 81 відсоток, превентивна безпека: 77 відсотків.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!