Euro NCAP перевірив на краш-тестах одразу п’ять моделей

0
157

У новій серії випробувань організації Euro NCAP взяли участь п’ять моделей, причому з них одразу три – компанії Hyundai.

У краш-тесті Euro NCAP від компанії Hyundai брав участь знайомий нам Tucson нового покоління (на європейському ринку він представлений у короткобазній модифікації), електрокар Ioniq 5 , а також компактний паркетник Bayon . Але заробити максимальні п’ять зірок вийшло не всім із цього списку: молодший Hyundai Bayon удостоївся лише чотиризіркового рейтингу.

Нагадаємо, що Hyundai Bayon – це найкомпактніший паркетник у європейській гамі корейської марки. Він навіть менший за модель Creta . Автомобіль створений на основі хетчбека Hyundai i20, має виключно передній привід та відносно просте оснащення. Воно й зіграло проти Bayon під час краш-тесту: утримуючі системи спрацювали неважливо (підвищено навантаження на водія під час фронтального удару), центральна подушка безпеки відсутня, а простенька технологія автоматичного гальмування з однією фронтальною камерою працює далеко не у всіх сценаріях. При цьому загальний рівень пасивної безпеки у Bayonвиявився все одно непоганим, а низький передок паркетника виявився найбезпечнішим для пішоходів серед трьох моделей Hyundai.

Зараз читають  Новий електричний кросовер Kia помітили під час тестів

Зазначається, що Hyundai Ioniq 5 і Tucson легко заробили максимальні п’ять зірок. Причому комплекс електронних помічників у електрокара виявився значно просунутішим: жодної провальної дисципліни. Базова технологія автоматичного гальмування кросовера Tucson функціонувала грубіше, хоча за доплату можна замовити розширений варіант цієї системи. Також п’ятизірковими відмінниками стали кросовери Ford Mustang Mach-E та Toyota Yaris Cross . Цікаво, що частина випробувань для Yaris Cross проводилася австралійським комітетом ANCAP і тому для неї було застосовано праворульні автомобілі, але їх результати врахували у загальному рейтингу Euro NCAP. Більше відео із тесті в ютюбі Euro NCAP .

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.