Categories: Тести

На краш-тестах фахівці Euro NCAP розбили чотири новинки автопрому (відео)

Share
В ході випробувань Європейська незалежна організація Euro NCAP перевірила безпеку хетчбека Opel Corsa, кросоверів Mercedes-Benz GLB і Mazda CX-30, а також позашляховика Ford Explorer нового покоління.
Фахівці Euro NCAP опублікували результати чергової серії краш-тестів, попутно показавши, як це було. Цього разу випробувань піддали відразу чотири автоновинки: Mercedes-Benz GLB, Mazda CX-30, новий Ford Explorer і Opel Corsa. Всі учасники краш-тестів, за винятком хетчбека Opel, отримали максимальну оцінку – п’ять зірок з п’яти. 
Так, німецький кросовер Mercedes-Benz GLB , який з’явиться в Україні навесні наступного року, за безпеку водія і пасажирів отримав 92%. Трохи нижче експерти оцінили безпеку маленьких пасажирів і пішоходів – 88 і 78% відповідно. А ось пристрої забезпечення безпеки заробили 74%.
Нарікань у фахівців було мало, одне з них – низький захист водія при зіткненні зі стовпом. 

Mazda CX-30 за безпеку водія і дорослих пасажирів отримала 91%, дітей – 86%, пішоходів – 80%. Системи безпеки на цьому SUV виступили краще електроніки Mercedes – 77%. Серед плюсів експерти особливо виділили захист дітей від шести до 10 років (відразу 23,2 бала з 24 можливих), а також систему утримання авто в займаної смузі.

Новий Ford Explorer забезпечує безпеку дорослих на 87%, дітей – на 86%, пішоходів – 61%. Електронні асистенти задовольняються оцінкою в 76%. Серед недоліків фахівці Euro NCAP відзначили високий ризик травм ніг водія і пасажирів при фронтальному ДТП, а також низьку захищеність грудної клітини задніх пасажирів. А ось для пішоходів небезпеку несуть передні стійки позашляховика.

Opel Corsa отримав чотири зірки, на відміну від вищеназваних SUV. За захист дорослих йому дали 84%, дітей – 86%, пішоходів – 66%, а за електроніку – 69%. Серйозні травми хлиста водій і його пасажири можуть отримати при ударі ззаду.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

В Україні доповнили перелік причин для позбавлення водійських прав

Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…

22.11.2024

Чому водіям в тумані слід вимикати дальнє світло та відкривати вікна

Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…

22.11.2024

Водіям пояснили, за яких умов автомобілі стають невидимими для камер

Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…

22.11.2024

Прості способи швидко оцінити якість бензину

Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…

22.11.2024

Наступний BMW M3 отримає універсальну версію

BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…

22.11.2024

Як зберігати шини без дисків, щоб вони служили довше

Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…

22.11.2024