Categories: Тести

На краш-тестах фахівці Euro NCAP розбили чотири новинки автопрому (відео)

Share
В ході випробувань Європейська незалежна організація Euro NCAP перевірила безпеку хетчбека Opel Corsa, кросоверів Mercedes-Benz GLB і Mazda CX-30, а також позашляховика Ford Explorer нового покоління.
Фахівці Euro NCAP опублікували результати чергової серії краш-тестів, попутно показавши, як це було. Цього разу випробувань піддали відразу чотири автоновинки: Mercedes-Benz GLB, Mazda CX-30, новий Ford Explorer і Opel Corsa. Всі учасники краш-тестів, за винятком хетчбека Opel, отримали максимальну оцінку – п’ять зірок з п’яти. 
Так, німецький кросовер Mercedes-Benz GLB , який з’явиться в Україні навесні наступного року, за безпеку водія і пасажирів отримав 92%. Трохи нижче експерти оцінили безпеку маленьких пасажирів і пішоходів – 88 і 78% відповідно. А ось пристрої забезпечення безпеки заробили 74%.
Нарікань у фахівців було мало, одне з них – низький захист водія при зіткненні зі стовпом. 

Mazda CX-30 за безпеку водія і дорослих пасажирів отримала 91%, дітей – 86%, пішоходів – 80%. Системи безпеки на цьому SUV виступили краще електроніки Mercedes – 77%. Серед плюсів експерти особливо виділили захист дітей від шести до 10 років (відразу 23,2 бала з 24 можливих), а також систему утримання авто в займаної смузі.

Новий Ford Explorer забезпечує безпеку дорослих на 87%, дітей – на 86%, пішоходів – 61%. Електронні асистенти задовольняються оцінкою в 76%. Серед недоліків фахівці Euro NCAP відзначили високий ризик травм ніг водія і пасажирів при фронтальному ДТП, а також низьку захищеність грудної клітини задніх пасажирів. А ось для пішоходів небезпеку несуть передні стійки позашляховика.

Opel Corsa отримав чотири зірки, на відміну від вищеназваних SUV. За захист дорослих йому дали 84%, дітей – 86%, пішоходів – 66%, а за електроніку – 69%. Серйозні травми хлиста водій і його пасажири можуть отримати при ударі ззаду.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Електричний BMW M3 на платформі Neue Klasse: нові шпионські фото

Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…

18.01.2025

Чи потрібно оновлювати старе посвідчення водія на сучасне пластиков

Чи потрібно водіям обмінювати старе посвідчення водія з простими категоріями на нове, де вони розділені,…

18.01.2025

KIA розпочала тести свого нового електрофургона (ФОТО)

Електричний фургон KIA PV5 Turismo, що має дебютувати у 2025 році, нещодавно потрапив на шпигунські…

18.01.2025

Mercedes-AMG втрачає шанувальників V8 під час переходу на електромобілі

Mercedes -AMG стикається з непростим завданням: зберегти баланс між інноваціями та очікуваннями своїх лояльних клієнтів.…

18.01.2025

Які ліки заборонено приймати перед керуванням авто

Безпека за кермом – це не тільки про знання правил дорожнього руху, але й про…

18.01.2025

Skoda представила повнопривідну версію Octavia 2025

Skoda зробила важливий крок, повертаючи систему повного приводу 4x4 до оновленого Octavia 2025 року .…

18.01.2025