Кожен відповідальний автолюбитель знає про те, що якість пального, яке продається на автозаправна станціях може суттєво відрізнятися. Причому навіть не важливо, що виробляється воно з однієї і тієї самої нафти. У сучасних реаліях, найчастіше можна зустріти на автозаправних станціях бензин А-92 та А-95, дизпаливо, а також автомобільний газ, але далеко не кожен у цей момент замислюється про те, чому пальне має саме ту чи іншу назву, а також як це може впливати на шкідливість палива для автомобіля.
Приклад на основі мережі АЗС UPG
Як багато хто знає, назва пального залежить від його октанового числа. Основні види бензину – це 92, 95, 98+, причому варто зауважити, що 92 та 95 бензин може використовуватися у випадку з більшістю сучасних автомобілів, а щодо бензину 98+ та А-100, то вони призначені для автомобілів, які оснащені особливо потужними двигунами, що відповідно відрізняються високим ступенем стиснення. Низьке октанове число бензину може викликати в таких двигунах детонацію. Тим не менш, бензин 98+ можна використовувати і у звичайних автомобілях, так як такий підхід може дозволити знизити витрату пального, а також додати швидкості (що, втім, можливо лише при справності всіх вузлів та агрегатів автомобіля). Саме таким є бензин А-100 від мережі заправних станцій UPG, якість пального у якої ретельно контролюється, що гарантує його чистоту, без будь-яких присадок. Таке пальне відповідає європейським стандартам та має мінімальну кількість органіки.
Окремо слід розглянути і дизельне пальне, оскільки його якість залежить від різних складових:
- рівня технологічності на виробництві;
- чистоти складу;
- контролю якості під час перевезення.
У мережі автозаправних станцій UPG якість пального контролюється на кількох етапах. Це дозволяє максимально уникати долучення до продукту будь-яких домішок, і, водночас, зменшувати кількість у ньому сірки. У дизельному паливі від UPG кількість сірки становить 2,3%, що в 4 рази нижче за допустиму в нашій країні норму. Що ж до доставки, то «коротке логістичне плече» у UPG становить лише 180 кілометрів, а регулярна перевірка та прочищення резервуарів для зберігання пального також впливає на його кінцеву якість під час реалізації.
На багатьох мережних автозаправних станціях сьогодні можна зустріти пальне з позначкою «Супер» або «Плюс» і в більшості випадків така позначка говорить про те, що в цьому паливі містяться:
- очищаючі присадки, що дозволяють знімати нагар зі свічок та клапанів;
- стабілізатори, антиоксиданти та реактиватори металів, що застосовуються для більш високої стабільності пального;
- антидимні та антисажові модифікатори;
- модифікатори займання, що дозволяють штучно коригувати октанове число в бензині та цетанове число у дизпаливі;
- присадки, що впливають на низькотемпературні показники (у дизпаливі).
У компанії UPG підкреслюють, що подібні присадки цілком імовірно можуть негативно впливати на чистоту пального, що за підсумком позначається на появі осаду на свічках і накипу на клапанах. Виходячи з цього, в UPG якість пального контролюють особливо ретельно і відмовляються від будь-яких домішок у чистому продукті.
Якщо заправляти автомобіль виключно чистим пальним, можна продовжити термін служби двигуна, заощадити на обслуговуванні, а також зменшити негативний вплив, який він надає на навколишнє середовище.