РІЗНЕ

Як правильно вибрати літні шини

Для впевненої їзди в жаркий сезон, на легковий автомобіль настійно рекомендується встановлювати тільки якісні літні шини. Якщо візуально починається видно мітка зносу у вигляді TWI (Tread Wear Indicator), то все це буде вказувати на одне – залишилося всього 1.6 мм протектора і такі шини рекомендується негайно поміняти на нові аналоги. Великикй вибір шин на сайті https://luxshina.ua/

Але підібрати правильні шини для літнього сезону вважається непростою справою, оскільки часто вони діляться на універсальні і низькопрофільні версії.

Перші цінуються у більшій частині власників легкових авто в плані практичності – шини мають вкрай високий рівень протекторної частини (до 70 мм), що трохи знижує показник керованості, але гарантує одне – гумовий склад зможе витримати практично будь-яка фізична дія.

І часто такі шини мають індекс вантажний підйомності до 88, що в реальності гарантує одне – шина зможе витримувати не менше 560 кг, і машину можна завантажувати за максимальними позиціях. Якщо брати до уваги, що такі покришки ще мають індекс швидкості, який доходить навіть у бюджетних серій до 180 км / год, то стає ясно одне – таку гуму можна використовувати навіть під час гонок на 400 метрів!

Наприклад, якщо взяти гранично дешеві китайські універсальні шини Continental, то вона навіть в разі «димного» старту мають властивість служити гранично довго.

Якщо у водія в пріоритеті швидка і безпечна їзда, то краще вибирати шини з гранично низькою протекторної частиною, яка може доходити у італійських моделей від Pirelli до 20 мм. Але вітчизняні дороги не завжди відрізняються гарною якістю і часом краще підстрахуватися і брати аналогічні версії шин, але зі значно вищою протекторної частиною – аж до 50 мм. Індекс швидкості у таких шин часто перевищує 210 км, а індекс вантажопідйомності досягає величини 86, що дозволяє шині витримувати вагу не менше 530 кг.

Найкращі літні покришки підрозділяються на версії з симетричним і асиметричним дизайном. Перші цінуються в плані практичності – їх, у міру зносу, можна переставляти з передніх коліс на задні, і це дозволить їх використовувати дуже довго – аж до 100 000 км. Але і другі моделі покришок також порахували непоганим рішенням, оскільки за рахунок використання широких поздовжніх дренажних канавок, відводи вологи з зони контакту відбувається краще, і тим самим, повністю нівелюється ефект аквапланування при сильному дощі.

Написано з використанням матеріалів Люксшіна.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Як підготувати дизельний двигун до зими: ключові поради

Думка про те, що дизельні двигуни підходять лише для вантажівок, давно застаріла. Сучасні дизелі популярні…

05.12.2025

Tesla представила Model 3 Standard: доступніший електромобіль із запасом ходу 534 км

Tesla вирішила зробити електромобілі доступнішими та замість нового Model 2 представила спрощену версію Model 3…

05.12.2025

Lexus презентував LFA Concept: електричне купе з акцентом на драйв

Lexus представив світову прем'єру LFA Concept - концепту електричного спорткара, який покликаний довести, що BEV…

05.12.2025

Найнадійніші автомобілі випускає не Toyota: новий рейтинг

Consumer Reports опублікував щорічний рейтинг автомобільних брендів, у якому Subaru вдруге поспіль посіла перше місце.…

05.12.2025

З 2026 року в Україні подорожчають імпортні електрокари через повернення ПДВ

З початку 2026 року в Україні запровадять нову модель митного оформлення автомобілів, що призведе до…

05.12.2025

8 типових помилок водіїв, які перейшли з механіки на автомат

Багато водіїв, втомлених від механіки, мріють про автомат. На перший погляд, це просто: сів, натиснув…

05.12.2025