РІЗНЕ

Як правильно вибрати літні шини

Share

Для впевненої їзди в жаркий сезон, на легковий автомобіль настійно рекомендується встановлювати тільки якісні літні шини. Якщо візуально починається видно мітка зносу у вигляді TWI (Tread Wear Indicator), то все це буде вказувати на одне – залишилося всього 1.6 мм протектора і такі шини рекомендується негайно поміняти на нові аналоги. Великикй вибір шин на сайті https://luxshina.ua/

Але підібрати правильні шини для літнього сезону вважається непростою справою, оскільки часто вони діляться на універсальні і низькопрофільні версії.

Перші цінуються у більшій частині власників легкових авто в плані практичності – шини мають вкрай високий рівень протекторної частини (до 70 мм), що трохи знижує показник керованості, але гарантує одне – гумовий склад зможе витримати практично будь-яка фізична дія.

І часто такі шини мають індекс вантажний підйомності до 88, що в реальності гарантує одне – шина зможе витримувати не менше 560 кг, і машину можна завантажувати за максимальними позиціях. Якщо брати до уваги, що такі покришки ще мають індекс швидкості, який доходить навіть у бюджетних серій до 180 км / год, то стає ясно одне – таку гуму можна використовувати навіть під час гонок на 400 метрів!

Наприклад, якщо взяти гранично дешеві китайські універсальні шини Continental, то вона навіть в разі «димного» старту мають властивість служити гранично довго.

Якщо у водія в пріоритеті швидка і безпечна їзда, то краще вибирати шини з гранично низькою протекторної частиною, яка може доходити у італійських моделей від Pirelli до 20 мм. Але вітчизняні дороги не завжди відрізняються гарною якістю і часом краще підстрахуватися і брати аналогічні версії шин, але зі значно вищою протекторної частиною – аж до 50 мм. Індекс швидкості у таких шин часто перевищує 210 км, а індекс вантажопідйомності досягає величини 86, що дозволяє шині витримувати вагу не менше 530 кг.

Найкращі літні покришки підрозділяються на версії з симетричним і асиметричним дизайном. Перші цінуються в плані практичності – їх, у міру зносу, можна переставляти з передніх коліс на задні, і це дозволить їх використовувати дуже довго – аж до 100 000 км. Але і другі моделі покришок також порахували непоганим рішенням, оскільки за рахунок використання широких поздовжніх дренажних канавок, відводи вологи з зони контакту відбувається краще, і тим самим, повністю нівелюється ефект аквапланування при сильному дощі.

Написано з використанням матеріалів Люксшіна.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

У Tesla Cybertruck виявлено новий критичний недолік

Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…

22.02.2025

Mercedes-Benz анонсувала оновлення седана S-Class у 2026 році

Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…

22.02.2025

Складено ТОП-10 надійних авто, які проїдуть понад 300 тис. км

Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…

22.02.2025

BMW анонсувала нові технології для своїх автомобілів

На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…

22.02.2025

У Китаї складено рейтинг електрокарів за швидкістю зарядки

Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…

22.02.2025

BMW показала прототип електрокара майбутнього

BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…

22.02.2025