Новини

У США відбувається нерівномірне використання електромобілів

Перехід США на електромобілі неоднорідний за штатами. За даними JD Power, хоча покупки електромобілів загалом зростають, їхнє впровадження знижується в штатах, де вже були найнижчі показники.

За даними серпневого звіту JD Power E-Vision, по всій країні 21 відсоток споживачів, які мають електромобіль, що відповідає їх модельним перевагам, придбали свій транспортний засіб у першій половині цього року. Роком раніше цей показник становив 20%.

Але на рівні штатів існує явний поділ на регіони, дружні до електромобілів, та регіони, що відстають від світової тенденції. У 10 найгірших штатах за кількістю електромобілів темпи впровадження впали на 24 відсотки порівняно з минулорічними показниками. У топ-10 штатах темпи запровадження зросли на 1 відсоток.

Частка електромобілів країною загалом зростає. За даними JD Power, продаж акумуляторних електромобілів у червні становив 8,6% роздрібної торгівлі по всій країні порівняно з 5,7% роком раніше. Штати, які інвестують в інфраструктуру зарядки електромобілів та пропонують стимули, мають вищі показники впровадження.

Згідно з липневим звітом Американської ради з енергоефективної економіки, шість із найкращих штатів, включених до рейтингу JD Power з впровадження електромобілів, збігаються зі штатами, в яких проводилася інтенсивна політика щодо масштабування впровадження електромобілів та створення інфраструктури зарядки. Цими штатами є Каліфорнія, Колорадо, Массачусетс, Вашингтон, Орегон та Меріленд. Оцінна карта електрифікації транспорту штату, складена порадою, показала, що південні штати, які отримали одні з найбільших інвестицій в електромобілі та акумулятори, відстають у політиці, яка заохочує впровадження електромобілів.

За даними JD Power, у десяти штатах є власні пільги, крім федеральних. Чотири з цих 10 – Каліфорнія, Колорадо, Массачусетс і Меріленд – входять до штатів з найвищим рівнем впровадження електромобілів.

JD Power очікує, що розкол між штатами збережеться протягом наступного десятиліття. Аналітики вважають, що до 2035 року частка роздрібної торгівлі електромобілями у США сягне 70 відсотків. За даними JD Power, частка електромобілів у Каліфорнії, сьогоднішньому лідері з розвитку екологічно чистого транспорту, досягне 94 відсотків, а у Північній Дакоті, де сьогодні найнижчий рівень впровадження електромобілів, вона досягне 19 відсотків.

JD Power очікує, що до 2025 року 65 відсотків споживачів матимуть електромобіль. Через рік ця цифра зросте до 80 відсотків.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія

Останні записи

Топ-5 надійних японських кросоверів за 20 тис доларів, які легко проходять 300 тисяч км

Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…

15.12.2025

Toyota готує розширення модельного ряду електричних SUV

Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…

15.12.2025

Названо найпоширеніші помилки на практичному іспиті ТСЦ МВС

Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…

15.12.2025

Прототип Range Rover Sport SVR помічено на Нюрбургрингу (ФОТО)

На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…

15.12.2025

Volkswagen запускає нову еру гібридних електрокарів

Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…

15.12.2025

Автобренди знову продають однакові авто під різними логотипами

Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…

15.12.2025