Новини

У США відбувається нерівномірне використання електромобілів

Share

Перехід США на електромобілі неоднорідний за штатами. За даними JD Power, хоча покупки електромобілів загалом зростають, їхнє впровадження знижується в штатах, де вже були найнижчі показники.

За даними серпневого звіту JD Power E-Vision, по всій країні 21 відсоток споживачів, які мають електромобіль, що відповідає їх модельним перевагам, придбали свій транспортний засіб у першій половині цього року. Роком раніше цей показник становив 20%.

Але на рівні штатів існує явний поділ на регіони, дружні до електромобілів, та регіони, що відстають від світової тенденції. У 10 найгірших штатах за кількістю електромобілів темпи впровадження впали на 24 відсотки порівняно з минулорічними показниками. У топ-10 штатах темпи запровадження зросли на 1 відсоток.

Частка електромобілів країною загалом зростає. За даними JD Power, продаж акумуляторних електромобілів у червні становив 8,6% роздрібної торгівлі по всій країні порівняно з 5,7% роком раніше. Штати, які інвестують в інфраструктуру зарядки електромобілів та пропонують стимули, мають вищі показники впровадження.

Згідно з липневим звітом Американської ради з енергоефективної економіки, шість із найкращих штатів, включених до рейтингу JD Power з впровадження електромобілів, збігаються зі штатами, в яких проводилася інтенсивна політика щодо масштабування впровадження електромобілів та створення інфраструктури зарядки. Цими штатами є Каліфорнія, Колорадо, Массачусетс, Вашингтон, Орегон та Меріленд. Оцінна карта електрифікації транспорту штату, складена порадою, показала, що південні штати, які отримали одні з найбільших інвестицій в електромобілі та акумулятори, відстають у політиці, яка заохочує впровадження електромобілів.

За даними JD Power, у десяти штатах є власні пільги, крім федеральних. Чотири з цих 10 – Каліфорнія, Колорадо, Массачусетс і Меріленд – входять до штатів з найвищим рівнем впровадження електромобілів.

JD Power очікує, що розкол між штатами збережеться протягом наступного десятиліття. Аналітики вважають, що до 2035 року частка роздрібної торгівлі електромобілями у США сягне 70 відсотків. За даними JD Power, частка електромобілів у Каліфорнії, сьогоднішньому лідері з розвитку екологічно чистого транспорту, досягне 94 відсотків, а у Північній Дакоті, де сьогодні найнижчий рівень впровадження електромобілів, вона досягне 19 відсотків.

JD Power очікує, що до 2025 року 65 відсотків споживачів матимуть електромобіль. Через рік ця цифра зросте до 80 відсотків.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія

Останні записи

Четверте покоління Volkswagen Scirocco показали на перших зображеннях

Компанія Volkswagen припинила виробництво моделі Scirocco у 2017 році, так і не запланувавши для нього…

18.05.2024

Складено список середньорозмірних кросоверів із найнижчою витратою палива

Заправка автомобіля – одна з головних статей витрат під час експлуатації машини, оснащеної ДВЗ. Сьогодні…

18.05.2024

Skoda вивела на тести новий компактний електрокросовер Elroq

Наприкінці цього року Skoda має намір представити компактний електричний кросовер під назвою Elroq. Його прототипи…

18.05.2024

Нове покоління Hyundai Palisade всередині буде майже як Range Rover

Минулий рік ознаменувався для Hyundai прем'єрою його великого кросовера Santa Fe, який отримав більш строгий…

18.05.2024

Представлений CyberTrailer із сонячними панелями для пікапа Tesla Cybertruck

Living Vehicle представила новий CyberTrailer – розкішний причіп із сонячними панелями, створений для власників Tesla…

18.05.2024

Знайдено всі переваги та недоліки кросовера Hyundai Mufasa

Експерт вирішив протестувати новий кросовер Hyundai Mufasa та поділитися своїми враженнями про його характеристики. Дана…

18.05.2024