Новини

У США відбувається нерівномірне використання електромобілів

Перехід США на електромобілі неоднорідний за штатами. За даними JD Power, хоча покупки електромобілів загалом зростають, їхнє впровадження знижується в штатах, де вже були найнижчі показники.

За даними серпневого звіту JD Power E-Vision, по всій країні 21 відсоток споживачів, які мають електромобіль, що відповідає їх модельним перевагам, придбали свій транспортний засіб у першій половині цього року. Роком раніше цей показник становив 20%.

Але на рівні штатів існує явний поділ на регіони, дружні до електромобілів, та регіони, що відстають від світової тенденції. У 10 найгірших штатах за кількістю електромобілів темпи впровадження впали на 24 відсотки порівняно з минулорічними показниками. У топ-10 штатах темпи запровадження зросли на 1 відсоток.

Частка електромобілів країною загалом зростає. За даними JD Power, продаж акумуляторних електромобілів у червні становив 8,6% роздрібної торгівлі по всій країні порівняно з 5,7% роком раніше. Штати, які інвестують в інфраструктуру зарядки електромобілів та пропонують стимули, мають вищі показники впровадження.

Згідно з липневим звітом Американської ради з енергоефективної економіки, шість із найкращих штатів, включених до рейтингу JD Power з впровадження електромобілів, збігаються зі штатами, в яких проводилася інтенсивна політика щодо масштабування впровадження електромобілів та створення інфраструктури зарядки. Цими штатами є Каліфорнія, Колорадо, Массачусетс, Вашингтон, Орегон та Меріленд. Оцінна карта електрифікації транспорту штату, складена порадою, показала, що південні штати, які отримали одні з найбільших інвестицій в електромобілі та акумулятори, відстають у політиці, яка заохочує впровадження електромобілів.

За даними JD Power, у десяти штатах є власні пільги, крім федеральних. Чотири з цих 10 – Каліфорнія, Колорадо, Массачусетс і Меріленд – входять до штатів з найвищим рівнем впровадження електромобілів.

JD Power очікує, що розкол між штатами збережеться протягом наступного десятиліття. Аналітики вважають, що до 2035 року частка роздрібної торгівлі електромобілями у США сягне 70 відсотків. За даними JD Power, частка електромобілів у Каліфорнії, сьогоднішньому лідері з розвитку екологічно чистого транспорту, досягне 94 відсотків, а у Північній Дакоті, де сьогодні найнижчий рівень впровадження електромобілів, вона досягне 19 відсотків.

JD Power очікує, що до 2025 року 65 відсотків споживачів матимуть електромобіль. Через рік ця цифра зросте до 80 відсотків.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія

Останні записи

Чому літня гума небезпечна після перших заморозків

Змінювати літні шини на зимові варто після перших заморозків, особливо коли середньодобова температура стабільно опускається…

30.09.2025

Названо деталь у авто, яку водії міняють у 10 разів частіше, ніж треба

Багато власників автомобілів звикли замінювати витратні деталі "за регламентом" або за порадами знайомих і сервісів,…

30.09.2025

Як реально знизити витрати пального: поради експерта

В умовах постійного зростання цін на пальне питання економії стає вкрай актуальним для більшості автомобілістів.…

30.09.2025

Lexus RX 350h визнаний найнадійнішим гібридним SUV на ринку

Гібридні кросовери вже стали звичним явищем на світовому ринку автомобілів. Більшість популярних моделей великих виробників…

30.09.2025

Дизель в Україні дорожчає, але дефіциту не очікується

В Україні зростають ціни на дизельне пальне, і головною причиною стали нові санкції та посилення…

30.09.2025

Mercedes і Volkswagen повертають фізичні перемикачі в автомобілі

Автовиробники, які довгі роки робили ставку на сенсорні екрани, поступово повертаються до фізичних елементів управління.…

30.09.2025