JLR розширить свій нещодавно відокремлений бренд Defender новим меншим позашляховиком, збудованим на базі майбутньої платформи електрифікованих автомобілів EMA. Про це йдеться у звіті Autocar, в якому наголошується, що в 2027 році до лінійки приєднається маленький Defender, який, можливо, носитиме значки «Defender Sport». JLR вже використала тег Sport, коли представила менші позашляховики для сімейств Range Rover та Discovery.
Британський журнал повідомляє, що молодший Defender стане частиною того ж сімейства невеликих позашляховиків наступного покоління, яке, як ми вже знаємо, включатиме Range Rover Evoque та Velar, а також Land Rover Discovery Sport. Існування невеликого Defender було підтверджено генеральним директором JLR Адріаном Марделлом, який сказав учасникам конференції інвесторів, що «бренди Range Rover, Defender та Discovery зійдуть із платформи [EMA]».
Платформа EMA (електрична модульна архітектура) дозволить JLR уявити повністю електричні позашляховики на ринку у другій половині цього десятиліття, але вона також була розроблена для підтримки гібридних силових агрегатів.
Хоча нинішній повнорозмірний Defender доступний у трьох варіантах довжини, лише дводверний «90» має невеликі розміри, і це пов’язано з практичними обмеженнями, що випливають із такого компонування дверей та усіченої колісної бази. Чотирьохдверний Defender 110 має довжину 5018 мм із запасним колесом ззаду, але Autocar припускає, що новий чотиридверний Defender буде приблизно на 420 мм коротшим, що робить його приблизно того ж розміру, що і Skoda Kodiaq.