Головний виконавчий директор Ford Motor Джим Фарлі в четвер змалював загалом значні зміни в продуктовій стратегії автовиробника, сповільнивши зростання продажів збиткових електромобілів, переключивши інвестиції в підрозділ комерційних автомобілів Ford і пославшись на плани чотириразового збільшення продажів гібридів протягом наступних п’яти років.
Він описав високомаржинальний комерційний бізнес Ford Pro як електростанцію і сказав, що тепер компанія розраховує випустити більше бензоелектричних гібридів.
Ford планує вчетверо збільшити продаж гібридів у найближчі п’ять років, оскільки він щосили намагається знизити вартість своїх збиткових акумуляторних електромобілів першого покоління, заявили топ-менеджери марки.
Компанія підвищила свої очікування річного прибутку до вирахування податків, прогнозуючи річний збиток у розмірі $4,5 млрд за підрозділом Model e, що на 50% вище, ніж прогнозувалося цього року. Ford втратив у середньому більше 32 000 доларів за кожен електромобіль, що постачається Model e у другому кварталі.
Проблема Ford у продажу електромобілів полягає не у споживчому інтересі, а у високих цінах, вважають аналітики.
Ford заявив, що потрібно більше часу, щоб прискорити виробництво електромобілів до 600 000 одиниць у річному обчисленні. Раніше компанія заявляла, що досягне цього показника наприкінці цього року.
Carscoops повідомляє , що під час дорожньої пригоди прототип BMW iX3 зіткнувся лоб у лоб…
Volkswagen готує для шанувальників "гарячих" хетчбеків справжню сенсацію: підрозділ R розробляє екстремальну версію Golf R…
Кожен водій знає, що співробітники поліції часто спостерігають за потенційними п'яними водіями за кермом у…
Осінь для автомобіля в Україні – справжнє випробування: різкі зміни температури, дощі, бруд та наслідки…
Audi завершує підготовку нового покоління RS 6 Avant, і вже майже без камуфляжу прототипи моделі…
Закон забороняє їздити на автомобілі без передбаченого конструкцією бампера за звичайних умов. Відповідно до пункту…
Leave a Comment