Головний виконавчий директор Ford Motor Джим Фарлі в четвер змалював загалом значні зміни в продуктовій стратегії автовиробника, сповільнивши зростання продажів збиткових електромобілів, переключивши інвестиції в підрозділ комерційних автомобілів Ford і пославшись на плани чотириразового збільшення продажів гібридів протягом наступних п’яти років.
Він описав високомаржинальний комерційний бізнес Ford Pro як електростанцію і сказав, що тепер компанія розраховує випустити більше бензоелектричних гібридів.
Ford планує вчетверо збільшити продаж гібридів у найближчі п’ять років, оскільки він щосили намагається знизити вартість своїх збиткових акумуляторних електромобілів першого покоління, заявили топ-менеджери марки.
Компанія підвищила свої очікування річного прибутку до вирахування податків, прогнозуючи річний збиток у розмірі $4,5 млрд за підрозділом Model e, що на 50% вище, ніж прогнозувалося цього року. Ford втратив у середньому більше 32 000 доларів за кожен електромобіль, що постачається Model e у другому кварталі.
Проблема Ford у продажу електромобілів полягає не у споживчому інтересі, а у високих цінах, вважають аналітики.
Ford заявив, що потрібно більше часу, щоб прискорити виробництво електромобілів до 600 000 одиниць у річному обчисленні. Раніше компанія заявляла, що досягне цього показника наприкінці цього року.
Декілька автомобільних брендів на ринку США вирішили припинити випуск своїх електромобілів у 2025 році. Частина…
Поліцейські часто проводять перевірку водіїв на стан сп'яніння прямо на місці зупинки, використовуючи портативні алкотестери,…
Компанія Ford подала заявку на патент, що описує новий зручний і ефективний спосіб збільшення корисного…
Експерти назвали шість моделей пікапів, стартова ціна яких становить менше ніж 35 000 доларів США.…
У межах шоу Japan Mobility Show 2025 оголосили фіналістів 46-го конкурсу "Автомобіль року в Японії"…
Ви впевнені, що причина вашої втоми після довгої поїздки - лише затори? Японські інженери, відомі…
Leave a Comment