Головний виконавчий директор Ford Motor Джим Фарлі в четвер змалював загалом значні зміни в продуктовій стратегії автовиробника, сповільнивши зростання продажів збиткових електромобілів, переключивши інвестиції в підрозділ комерційних автомобілів Ford і пославшись на плани чотириразового збільшення продажів гібридів протягом наступних п’яти років.
Він описав високомаржинальний комерційний бізнес Ford Pro як електростанцію і сказав, що тепер компанія розраховує випустити більше бензоелектричних гібридів.
Ford планує вчетверо збільшити продаж гібридів у найближчі п’ять років, оскільки він щосили намагається знизити вартість своїх збиткових акумуляторних електромобілів першого покоління, заявили топ-менеджери марки.
Компанія підвищила свої очікування річного прибутку до вирахування податків, прогнозуючи річний збиток у розмірі $4,5 млрд за підрозділом Model e, що на 50% вище, ніж прогнозувалося цього року. Ford втратив у середньому більше 32 000 доларів за кожен електромобіль, що постачається Model e у другому кварталі.
Проблема Ford у продажу електромобілів полягає не у споживчому інтересі, а у високих цінах, вважають аналітики.
Ford заявив, що потрібно більше часу, щоб прискорити виробництво електромобілів до 600 000 одиниць у річному обчисленні. Раніше компанія заявляла, що досягне цього показника наприкінці цього року.
Згідно з дослідженням BloombergNEF, вартість акумуляторів для електромобілів досягла найнижчого рівня за останні сім років.…
Ох, як тільки одометр підкрадається до цих злощасних 100 тисяч кілометрів, у багатьох одразу починається…
SUV зараз на піку популярності, і я розумію, чому люди їх так люблять. Прохідність, комфорт,…
На сьогодні автомобільний газ залишається найдешевшим паливом в Україні, однак його вартість виявилася вищою, ніж…
Зима — це справжній тест для авто. Холод і погана погода можуть спричинити купу проблем,…
З 1 січня 2025 року в Україні змінюються правила імпорту автомобілів, і це справді серйозна…
Leave a Comment