Головний виконавчий директор Ford Motor Джим Фарлі в четвер змалював загалом значні зміни в продуктовій стратегії автовиробника, сповільнивши зростання продажів збиткових електромобілів, переключивши інвестиції в підрозділ комерційних автомобілів Ford і пославшись на плани чотириразового збільшення продажів гібридів протягом наступних п’яти років.
Він описав високомаржинальний комерційний бізнес Ford Pro як електростанцію і сказав, що тепер компанія розраховує випустити більше бензоелектричних гібридів.
Ford планує вчетверо збільшити продаж гібридів у найближчі п’ять років, оскільки він щосили намагається знизити вартість своїх збиткових акумуляторних електромобілів першого покоління, заявили топ-менеджери марки.
Компанія підвищила свої очікування річного прибутку до вирахування податків, прогнозуючи річний збиток у розмірі $4,5 млрд за підрозділом Model e, що на 50% вище, ніж прогнозувалося цього року. Ford втратив у середньому більше 32 000 доларів за кожен електромобіль, що постачається Model e у другому кварталі.
Проблема Ford у продажу електромобілів полягає не у споживчому інтересі, а у високих цінах, вважають аналітики.
Ford заявив, що потрібно більше часу, щоб прискорити виробництво електромобілів до 600 000 одиниць у річному обчисленні. Раніше компанія заявляла, що досягне цього показника наприкінці цього року.
Mercedes-Benz оголосила про подальше скорочення витрат і збільшення виробництва авто з ДВЗ, намагаючись відновити рентабельність…
Фахівці iSeeCars провели масштабне дослідження, проаналізувавши 3,8 млн нових авто та 368 млн машин у…
У модельній лінійці Citroen кросовер C5 Aircross з'явився далекого 2017 року. Через п'ять років паркетник…
Патрульна поліція Києва звернула увагу водіїв на часту помилку, яка може призвести до штрафу в…
Знайти надійний і водночас доступний автомобіль – непросте завдання. Ринок пропонує безліч моделей, кожна з…
Серед водіїв часто виникають суперечки про те, якою має бути якісна моторна олива. Одні вважають,…
Leave a Comment