Схоже, що Європейський Союз почав повертатися до своїх планів щодо нульових викидів електромобілів до 2035 року, прислухаючись до прохань різних країн, включаючи Італію. Про це повідомив депутат Європарламенту Массіміліано Саліні, який у соцмережах оголосив про включення біопалива у визначення CO2-нейтрального палива.
«Безпрецедентний опис „CO2-нейтрального палива“ знову вводить технологічну нейтральність і руйнує ідеологічний тотем примусового переходу на електромобілі, нав’язаний віце-президентом-соціалістом Франсом Тіммермансом: він відкриває масштабну реєстрацію двигунів внутрішнього згоряння, року, зберігає наш автомобільний ланцюжок поставок та тисячі робочих місць», — йдеться у повідомленні Саліні.
Це перша та історична подія для Європи, яка донедавна, здавалося, була готова включити до свого словника лише електронне паливо під заголовком «CO2-нейтральне паливо».
Новина про рішення, безумовно, порадує італійський уряд, який завжди критикував ЄС у питанні переходу на електромобілі до 2035 року, технологічної нейтральності та використання тільки електрики, крім біопалива, яке сильно відрізняється від синтетичного палива.
За словами Саліні, сьогоднішнє голосування також порушило питання Євро-7, ще один момент, за яким ЄС зазнав нападів з боку виробників та інших представників галузі.
Нова пропозиція, що міститься в затвердженому сьогодні тексті, передбачає відстрочення набрання чинності стандартом Євро-7 на 5 років, тим самим перенісши його на 2030 рік. Усього за п’ять років до 2035 року, який назавжди заборонить продаж нових бензинових та дизельних автомобілів.