General Motors Co у понеділок знизила стартову ціну на Cadillac Lyriq у Китаї майже на 14%, приєднавшись до Volkswagen у новому раунді зниження цін на електромобілі на ринку, де світові автовиробники перебувають під тиском.
Lyriq, розкішний кросовер, заснований на архітектурі GM Ultium EV, тепер коштує від 379700 юанів (52466 доларів США) замість 439700 юанів (60784 долара США) раніше.
GM також запропонувала додаткову знижку, еквівалентну майже 2500 доларів, для покупців Lyriq, які внесли депозит у Китаї до кінця серпня.
Цей крок GM було зроблено відразу після того, як Volkswagen знизив ціни на свої електромобілі в Китаї, де частка ринку брендів електромобілів, вироблених у Китаї, зростає на тлі жорсткої конкуренції.
Спільне підприємство VW із державним автовиробником FAW у п’ятницю оголосило про знижки від 8% до майже 27% на свої електромобілі серії ID. Інше спільне підприємство VW з державним автовиробником SAIC запропонувало обмежену за часом знижку на ID.3 хетчбек на суму, еквівалентну трохи більше 5 100 доларів.
З січня, коли Tesla знизили ціни в Китаї, близько двох десятків автовиробників пішли за власним зниженням цін, щоб залишатися конкурентоспроможними та стимулювати попит.
Автомобільний ринок Китаю, найбільший у світі, знаходиться на шляху загального зростання приблизно на 3%, при цьому частка електромобілів і PHEV швидко зростає. Консалтингова компанія AlixPartners прогнозує, що це буде перший рік, коли бренди, виготовлені в Китаї, очолять 50% свого внутрішнього ринку.