Новини

Розроблено батарею для електромобіля, яка не боїться холоду

Китайський виробник акумуляторів CATL заявив у четвер, що розробив нові матеріали для літій-іонних акумуляторів, які різко підвищать ефективність заряджання електромобілів, особливо в умовах сильного холоду. Ву Кай, головний науковий співробітник CATL, заявив на форумі в Шанхаї, що компанія, найбільший у світі постачальник акумуляторів, розробила нові електролітні матеріали, які можуть різко підвищити ефективність заряджання сучасних літій-іонних акумуляторів.

Ву не уточнив, як CATL вдалося досягти покращеної продуктивності батареї, яку він описав. Він сказав, що новий електроліт може забезпечити підвищення ефективності на 50% за екстремальних холодів за мінус 20 градусів Цельсія і на 43% за більш нормальних температур.

Зими є проблемою для електромобілів, оскільки холод уповільнює реакції всередині розчину електроліту, необхідного передачі заряду між двома електродами батареї. У холодних умовах акумулятору також доводиться виконувати додаткову роботу з нагрівання електромобіля, що ще більше знижує запас ходу.

Проте вже цього року CATL зможе масово виробляти батарею, здатну забезпечити 400 кілометрів запасу ходу із 10-хвилинною зарядкою. Компанія прагне скоротити час зарядки до п’яти-сім хвилин для того ж запасу ходу.

Автовиробники та деякі постачальники прагнуть розробити твердотільні батареї, які забезпечать більшу потужність та збільшений запас ходу. Очікується, що ці батареї, які зараз перебувають на стадії випробувань, залишаться дорогими протягом багатьох років.

Toyota заявила минулого місяця, що подолала проблему із довговічністю твердотільних батарей, яка прокладе шлях до виробництва вже у 2027 році. Компанія заявила, що очікує, що зможе вдвічі знизити вартість та вагу цих батарей та забезпечити час зарядки 10 хвилин або менше.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія

Останні записи

Фотошпигуни показали оновлений BMW X1 із дизайном у стилі Neue Klasse

BMW готує нове покоління компактного кросовера X1, яке отримає сміливий дизайн у стилі Neue Klasse.…

05.09.2025

Honda прагне перевершити Volvo та стати найнадійнішим брендом у світі

Японський бренд Honda поставив перед собою амбітну мету - стати автовиробником, який асоціюється насамперед із…

05.09.2025

Чому влітку краще обирати А-95, а взимку можна заправлятися А-92

Більшість атмосферних двигунів мають ступінь стиснення на рівні близько 11, тому можуть працювати як на…

05.09.2025

Рендери показали, яким може стати Toyota Corolla Cross другої генерації

Компактний кросовер Corolla Cross дебютував у лінійці Toyota у 2020 році, використавши як основу класичну…

05.09.2025

Mercedes готує повернення кабріолету G-Class

Модельний ряд Mercedes G-Class розширюватиметься: компанія натякнула на повернення кабріолету. Автовиробник не розкривав подробиці, але…

05.09.2025

Hyundai Tucson наступного покоління хоче перевершити Toyota RAV4

Хоча за світовими продажами Hyundai Tucson поки що не здатен серйозно конкурувати з лідером сегменту…

05.09.2025