Ринок електромобілів у Китаї штучно перегрітий. Як причини цього голова місцевого офісу Volkswagen Ральф Брандстеттер назвав цінову війну і дуже гостру конкуренцію, пише Insideevs.
За його словами, електромобілі у Піднебесній продають 120 марок. Лише за цей рік вийде приблизно 150 нових моделей. Собівартість акумуляторів залишається високою, проте жорстка конкуренція змушує виробників забувати про прибуток.
Розроблення електромобілів потребує величезних інвестицій. Водночас на їхньому продажу стало складніше заробляти. Щоб підтримувати попит на свої моделі, автоконцерни змушені знижувати ціни за конкурентами. Відкрила ці цінові війни Тесла.
У найскладнішій ситуації опинилися численні стартапи. У них мінімальні обсяги продажу та потреба у суттєвих капіталовкладеннях. Водночас вони не мають власних ресурсів, як великі автовиробники.
Брандстеттер зазначив, що Volkswagen не піддасться нездоровій ринковій конкуренції. Для успішного існування компанії необхідна прибуток, а вона можлива тільки при адекватному рівні цін на машини. Він додав, що до 2030 року Volkswagen представить у Китаї 17 нових електричних моделей.
Сучасні двигуни мають електронні системи управління, які регулюють подачу палива та запалення для оптимальної роботи…
Одним із найважливіших факторів, що впливають на ефективність роботи шини, є правильне балансування. Невідбалансована шина…
Далека поїздка трасою в холодну пору року вимагає від водія особливої підготовки. Перед нею особливо…
Зимою і влітку водити машину – це дві великі різниці, і це не тільки через…
Як пише видання Car News China, новою моделлю Xiaomi стане кросовер, націлений на конкуренцію з…
Зі збільшенням популярності електромобілів багато їх власників почали задумуватись, як оптимізувати витрати на зарядку. Експерти…
Leave a Comment