Ринок електромобілів у Китаї штучно перегрітий. Як причини цього голова місцевого офісу Volkswagen Ральф Брандстеттер назвав цінову війну і дуже гостру конкуренцію, пише Insideevs.
За його словами, електромобілі у Піднебесній продають 120 марок. Лише за цей рік вийде приблизно 150 нових моделей. Собівартість акумуляторів залишається високою, проте жорстка конкуренція змушує виробників забувати про прибуток.
Розроблення електромобілів потребує величезних інвестицій. Водночас на їхньому продажу стало складніше заробляти. Щоб підтримувати попит на свої моделі, автоконцерни змушені знижувати ціни за конкурентами. Відкрила ці цінові війни Тесла.
У найскладнішій ситуації опинилися численні стартапи. У них мінімальні обсяги продажу та потреба у суттєвих капіталовкладеннях. Водночас вони не мають власних ресурсів, як великі автовиробники.
Брандстеттер зазначив, що Volkswagen не піддасться нездоровій ринковій конкуренції. Для успішного існування компанії необхідна прибуток, а вона можлива тільки при адекватному рівні цін на машини. Він додав, що до 2030 року Volkswagen представить у Китаї 17 нових електричних моделей.
В Україні штраф у розмірі 3 400 грн накладається за керування транспортними засобами без відповідних…
Паркування на автомобілі з низькопрофільною гумою часто пов'язане з пошкодженням колісних дисків. Але ще сумніше…
Аксесуари для автомобілів, хоч і додають якоїсь стильності та зручності, можуть бути справжнім головним болем,…
При низьких температурах рідина склоомивача в бачку автомобіля може замерзнути, що унеможливлює очищення лобового скла.…
Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…
Чи потрібно водіям обмінювати старе посвідчення водія з простими категоріями на нове, де вони розділені,…
Leave a Comment