Ринок електромобілів у Китаї штучно перегрітий. Як причини цього голова місцевого офісу Volkswagen Ральф Брандстеттер назвав цінову війну і дуже гостру конкуренцію, пише Insideevs.
За його словами, електромобілі у Піднебесній продають 120 марок. Лише за цей рік вийде приблизно 150 нових моделей. Собівартість акумуляторів залишається високою, проте жорстка конкуренція змушує виробників забувати про прибуток.
Розроблення електромобілів потребує величезних інвестицій. Водночас на їхньому продажу стало складніше заробляти. Щоб підтримувати попит на свої моделі, автоконцерни змушені знижувати ціни за конкурентами. Відкрила ці цінові війни Тесла.
У найскладнішій ситуації опинилися численні стартапи. У них мінімальні обсяги продажу та потреба у суттєвих капіталовкладеннях. Водночас вони не мають власних ресурсів, як великі автовиробники.
Брандстеттер зазначив, що Volkswagen не піддасться нездоровій ринковій конкуренції. Для успішного існування компанії необхідна прибуток, а вона можлива тільки при адекватному рівні цін на машини. Він додав, що до 2030 року Volkswagen представить у Китаї 17 нових електричних моделей.
В Україні не всі водії зобов'язані мати посвідчення. Закон робить винятки для власників малопотужного електротранспорту,…
Багато водіїв ставляться до своїх автомобілів дуже зневажливо, а потім дивуються, чому вони ламаються. Проблема…
Експерт із понад десятьма роками досвіду роботи на СТО пояснює, що успішний продаж авто починається…
Сучасні автомобілі рясніють "гаджетами" та електронними помічниками, які часто виглядають яскраво у буклетах, але в…
Сучасні автомобілі часто сприймаються водіями як надійні й невибагливі, здатні витримати будь-який стиль керування. Проте…
У 2025 році на ринку автомобілів чітко видно дві категорії: одні моделі розкуповують миттєво, інші…
Leave a Comment