Ринок електромобілів у Китаї штучно перегрітий. Як причини цього голова місцевого офісу Volkswagen Ральф Брандстеттер назвав цінову війну і дуже гостру конкуренцію, пише Insideevs.
За його словами, електромобілі у Піднебесній продають 120 марок. Лише за цей рік вийде приблизно 150 нових моделей. Собівартість акумуляторів залишається високою, проте жорстка конкуренція змушує виробників забувати про прибуток.
Розроблення електромобілів потребує величезних інвестицій. Водночас на їхньому продажу стало складніше заробляти. Щоб підтримувати попит на свої моделі, автоконцерни змушені знижувати ціни за конкурентами. Відкрила ці цінові війни Тесла.
У найскладнішій ситуації опинилися численні стартапи. У них мінімальні обсяги продажу та потреба у суттєвих капіталовкладеннях. Водночас вони не мають власних ресурсів, як великі автовиробники.
Брандстеттер зазначив, що Volkswagen не піддасться нездоровій ринковій конкуренції. Для успішного існування компанії необхідна прибуток, а вона можлива тільки при адекватному рівні цін на машини. Він додав, що до 2030 року Volkswagen представить у Китаї 17 нових електричних моделей.
Нещодавно в мережі з'явилися перші фотографії прототипів найпотужнішої версії нового кросовера BMW iX3, що дало…
Останніми роками автовиробники буквально захопилися сенсорними екранами, поступово витісняючи з інтер'єрів автомобілів звичні кнопки та…
27 серпня 2025 року адміністративний суд розглянув справу №441/724/25 і встановив, що інспектор поліції вимірював…
Власники автомобілів нерідко стикаються з наслідками використання неякісного палива, і ці проблеми можуть бути досить…
Близько двох тижнів тому керівництво Audi офіційно натякнуло на плани створити новий позашляховик, який, за…
Lexus знову дивує публіку своїм підходом до цифрових технологій у автомобілях. У новому концепті Lexus…
Leave a Comment