Ринок електромобілів у Китаї штучно перегрітий. Як причини цього голова місцевого офісу Volkswagen Ральф Брандстеттер назвав цінову війну і дуже гостру конкуренцію, пише Insideevs.
За його словами, електромобілі у Піднебесній продають 120 марок. Лише за цей рік вийде приблизно 150 нових моделей. Собівартість акумуляторів залишається високою, проте жорстка конкуренція змушує виробників забувати про прибуток.
Розроблення електромобілів потребує величезних інвестицій. Водночас на їхньому продажу стало складніше заробляти. Щоб підтримувати попит на свої моделі, автоконцерни змушені знижувати ціни за конкурентами. Відкрила ці цінові війни Тесла.
У найскладнішій ситуації опинилися численні стартапи. У них мінімальні обсяги продажу та потреба у суттєвих капіталовкладеннях. Водночас вони не мають власних ресурсів, як великі автовиробники.
Брандстеттер зазначив, що Volkswagen не піддасться нездоровій ринковій конкуренції. Для успішного існування компанії необхідна прибуток, а вона можлива тільки при адекватному рівні цін на машини. Він додав, що до 2030 року Volkswagen представить у Китаї 17 нових електричних моделей.
Автомобільний двигун справді можна назвати серцем машини, і саме від правильного стилю його експлуатації залежить,…
Hyundai готує масштабне оновлення свого найпопулярнішого кросовера Tucson, який дебютує у другій половині 2026 року…
Сьогодні дилери часто пропонують машини без кондиціонера, з одним склопідйомником і маленьким двигуном. Все нове…
Актуальний Nissan Z з'явився у 2022 році. Разом з ним дебютувала його «заряджена» версія від…
Volkswagen презентував друге покоління кросовера T-Roc, який уперше отримав гібридну силову установку. Оновлена модель стала…
Audi готує яскраву прем'єру на автосалоні у Мюнхені, який стартує 9 вересня. Німецький бренд представить…
Leave a Comment