Volvo розглядає питання про те, чи слід їй перейти на повністю електричний універсал чи залишити ринок універсалів з нульовим рівнем викидів таким конкурентам, як Skoda та Volkswagen.
Шведський бренд планує випускати нову модель щороку протягом наступних п’яти років, оскільки він прагне до 2025 року збільшити продаж електромобілів до 50% від загального обсягу реалізованих машин, а потім повністю відмовитися від ДВС до 2030 року. Він уже випустив флагманський позашляховик EX9 та компактний EX30 — і, як очікується, представить повністю електричний XC40 другого покоління та заміну XC60 із батарейним живленням. Також очікується, що новий електричний седан працюватиме на тій самій платформі SPA2, що й EX90, орієнтуючись на клієнтів у Сполучених Штатах та Китаї.
Головний виконавчий директор Volvo Джим Роуен у рамках презентації EX30 визнав, що його команда повинна зважити, чи може електричний наступник V90 мати сенс, чи компанія має залишити область ринку, яка незабаром буде заповнена автомобілями від Skoda (яка підтвердила вихід електричного універсала у 2026). Audi (A6 Avant e-tron) та VW, який планує універсал під назвою ID.7.
«З універсалами завжди є баланс між максимізацією простору в салоні та оптимізацією аеродинаміки. Тим не менш, немає жодних причин, через які чудовий дизайн не міг би зробити його сексуальним», – заявив Джеремі Оффер, головний дизайнер марки.