Національне управління безпекою руху на дорогах США заявило у вівторок, що закриває своє розслідування щодо 580 тисяч автомобілів Tesla через рішення автовиробника спочатку дозволити грати в ігри на центральному сенсорному екрані. Незабаром після того, як NHTSA розпочала розслідування Passenger Play Tesla у грудні 2021 року, Tesla погодилася припинити дозволяти грати у відеоігри на екранах автомобілів під час руху. NHTSA заявила у вівторок, що не домагається відкликання транспортних засобів, але зазначила, що її аналіз даних, наданих Tesla, «викликав серйозні побоювання з приводу відволікання водія в той час, коли вони були доступні».
У заяві йдеться, що, закриваючи розслідування без запиту відкликання, вона не вказує на «висновок NHTSA про те, що немає дефекту, пов’язаного з безпекою. Крім того, це не позбавляє агентство можливості робити подальші дії, якщо це виправдано».
Tesla повідомила NHTSA, що протягом року використання у цих транспортних засобах не було зареєстровано жодних скарг чи аварій, пов’язаних із використанням Passenger Play у відповідних транспортних засобах.
NHTSA заявила, що через місяць після того, як Tesla добровільно відключила можливість Passenger Play за допомогою бездротового оновлення програмного забезпечення, вона повідомила про 97-відсотковий рівень завершення. Розслідування NHTSA охоплювало автомобілі Tesla, які були продані з 2017 року, які мали цю функцію.
NHTSA продовжує розслідування щодо 830 000 автомобілів Tesla із системою допомоги водію Autopilot. Агентство заявило у вівторок, що воно спрямоване на те, щоб «краще зрозуміти людський фактор щодо інтерфейсів Tesla та динамічного завдання водіння».
Leave a Comment