Для китайського авторинку Lavida є новинкою, але у глобальній лінійці концерну Volkswagen модель існує вже 6 років. Цей седан на платформі MQB-A0 дебютував у Бразилії під ім’ям Volkswagen Virtus , минулого року пережив рестайлінг і водночас з’явився в Індії. На деяких ринках відомий як Volkswagen Polo Sedan. Тепер його збирання здійснюється в Китаї на СП SAIC-VW .
Місцева варіація отримала назву Volkswagen Lavida XR . Тут вона прийшла на зміну відразу двом застарілим седанам – Volkswagen Lavida другого покоління і знятому з виробництва Volksagen Santana . При цьому більший седан Volkswagen Lavida третього покоління на платформі MQB залишиться в модельному ряду старшою моделлю.
“Китайська” Lavida XR відрізняється від “бразильсько-індійського” оновленого Virtus деякими деталями: решіткою радіатора, чорними вставками в бамперах, 19-дюймовими колесами, світлодіодними фарами в базовій комплектації та розмірами. Lavida XR трохи поступається своїм «родичам» по ширині та висоті. Об’єм багажника становить 498 літрів. Салон позбавлений вишукувань: передні сидіння найпростіші, з інтегрованими підголовниками, без електроприводу та обігріву, відсутня клімат-контроль, спинка заднього дивана складається цілком.
У списку опцій Lavida XR – 6 подушок безпеки, віртуальна панель приладів, мультимедіа, камера заднього виду, люк, кнопка запуску двигуна, датчик світла, круїз-контроль, система автоматичного гальмування, ABS та ESP. седан доступний виключно з 1,5-літровим атмосферником потужністю 110 л. і 141 Нм моменту, що крутить, і класичним 6-ступінчастим «автоматом» Aisin. Продажі в Китаї розпочнуться у червні, ціни будуть оголошені пізніше.