З ID.4 і ID.5 Volkswagen вже пропонує два електричних позашляховика, але ще три повинні бути додані в модельний ряд марки найближчим часом. На додаток до версії позашляхової версії ID.2 і електричного наступника Tiguan, з’явиться новий флагманський позашляховик, повідомляє Autocar.
У планах глави компанії Томаса Шефера створити три нових електричних позашляховика, які будуть додані до відомих моделей. Згідно з повідомленням, цього року ID.4 та ID.5 отримають більш потужні електроприводи. Колега Подробиць поки що немає, але мова може йти про новий задній мотор потужністю 210 кВт, який дебютує в ID.7.
На додаток до нового двигуна потужністю 210 кВт система повного приводу також включає добре відому електричну передню вісь від Magna потужністю 80 кВт; сумарна потужність системи обмежена батареєю до 250 кВт. У 2024 році відбудеться оновлення двох моделей і з’явиться поліпшена інформаційно-розважальна система.
Але повернемося до нових електричних позашляховиків. Згідно зі статтею, першим має стартувати електричний Tiguan, про який давно ходять чутки. Він повинен мати більш традиційний дизайн, ніж ID.4 і ID.5, і з’явиться у продажу в 2025 році. У вас має бути вибір між заднім і повним приводом, а також між п’ятьма і сімома сидіннями. Основою є вдосконалена модульна платформа для електрокарів під назвою MEB+.
Вона забезпечує більшу потужність зарядки та запас ходу. Крім того, тут використовується нова елементарна комірка, яку VW Group хоче впровадити з 2025 року. Tiguan із ДВЗ має довжину 4,51 метра і тому належить до того ж класу, що й ID.4 та ID.5, але пропонуватиметься паралельно зі своїм наступником. Машину, вочевидь, збиратимуть у Вольфсбурзі, адже Шефер уже анонсував нову “масову модель у сегменті позашляховиків” для головного заводу.
Після появи електричного Tiguan VW планує створити позашляховик початкового рівня в якості електричної альтернативи VW T-Cross. Автомобіль може називатися ID.2 X, а його технічна начинка буде аналогічною бюджетному кросоверу Skoda і серійній версії Cupra UrbanRebel. Очікується, що автомобіль з’явиться на ринку в 2026 році.
Технічною основою стане укорочена версія платформи MEB; пропонуються тільки передньопривідні автомобілі. Акумулятори на 38 і 56 кВтг будуть пропонуватися як накопичувачі енергії, з якими ID.2 X зможе проїхати від 290 до 420 км. Ймовірно, тут використовуються елементарні комірки з дешевою хімією LFP. Ці акумуляторні елементи, найімовірніше, вироблено на новому заводі групи в Сагунто; самі автомобілі виробляються недалеко від Барселони.
Третій новий електричний позашляховик – це флагманська модель, заснована на платформі Scalable Systems Platform SSP. Він має розташовуватися між Tiguan і Touareg і, отже, повинен мати довжину від 4,50 до 4,90 метра. Модель також може замінити семимісний ID.6 завдовжки 4,88 метра, пропонований тільки в Китаї. Вихід на ринок заплановано на 2028 рік.
Як і у випадку з попередніми моделями на платформі MEB, пропонується задній і повний привід. Крім того, платформа підтримує системи на 800 вольт і, таким чином, забезпечує особливо швидку зарядку.
Продаж Ford Mustang обвалився майже вдвічі, хоча конкурентів немає. Американський концерн підбив підсумки листопада, і…
Навіть найнадійніший двигун з часом може втрачати потяг, демонструвати роботу з перебоями або зовсім не…
Якщо сніг з даху не прибрати, під час руху він може затулити не тільки твоє…
Xiaomi офіційно анонсувала вихід свого другого кросовера — Xiaomi YU7. У попередньому матеріалі, де ми…
З 1 січня 2025 року в Україні вступають в силу нові правила імпорту автомобілів. Це…
Використовувати автомобільний кондиціонер варто лише за плюсової температури, адже його робота взимку може нашкодити компресору…
Leave a Comment