З ID.4 і ID.5 Volkswagen вже пропонує два електричних позашляховика, але ще три повинні бути додані в модельний ряд марки найближчим часом. На додаток до версії позашляхової версії ID.2 і електричного наступника Tiguan, з’явиться новий флагманський позашляховик, повідомляє Autocar.
У планах глави компанії Томаса Шефера створити три нових електричних позашляховика, які будуть додані до відомих моделей. Згідно з повідомленням, цього року ID.4 та ID.5 отримають більш потужні електроприводи. Колега Подробиць поки що немає, але мова може йти про новий задній мотор потужністю 210 кВт, який дебютує в ID.7.
На додаток до нового двигуна потужністю 210 кВт система повного приводу також включає добре відому електричну передню вісь від Magna потужністю 80 кВт; сумарна потужність системи обмежена батареєю до 250 кВт. У 2024 році відбудеться оновлення двох моделей і з’явиться поліпшена інформаційно-розважальна система.
Але повернемося до нових електричних позашляховиків. Згідно зі статтею, першим має стартувати електричний Tiguan, про який давно ходять чутки. Він повинен мати більш традиційний дизайн, ніж ID.4 і ID.5, і з’явиться у продажу в 2025 році. У вас має бути вибір між заднім і повним приводом, а також між п’ятьма і сімома сидіннями. Основою є вдосконалена модульна платформа для електрокарів під назвою MEB+.
Вона забезпечує більшу потужність зарядки та запас ходу. Крім того, тут використовується нова елементарна комірка, яку VW Group хоче впровадити з 2025 року. Tiguan із ДВЗ має довжину 4,51 метра і тому належить до того ж класу, що й ID.4 та ID.5, але пропонуватиметься паралельно зі своїм наступником. Машину, вочевидь, збиратимуть у Вольфсбурзі, адже Шефер уже анонсував нову “масову модель у сегменті позашляховиків” для головного заводу.
Після появи електричного Tiguan VW планує створити позашляховик початкового рівня в якості електричної альтернативи VW T-Cross. Автомобіль може називатися ID.2 X, а його технічна начинка буде аналогічною бюджетному кросоверу Skoda і серійній версії Cupra UrbanRebel. Очікується, що автомобіль з’явиться на ринку в 2026 році.
Технічною основою стане укорочена версія платформи MEB; пропонуються тільки передньопривідні автомобілі. Акумулятори на 38 і 56 кВтг будуть пропонуватися як накопичувачі енергії, з якими ID.2 X зможе проїхати від 290 до 420 км. Ймовірно, тут використовуються елементарні комірки з дешевою хімією LFP. Ці акумуляторні елементи, найімовірніше, вироблено на новому заводі групи в Сагунто; самі автомобілі виробляються недалеко від Барселони.
Третій новий електричний позашляховик – це флагманська модель, заснована на платформі Scalable Systems Platform SSP. Він має розташовуватися між Tiguan і Touareg і, отже, повинен мати довжину від 4,50 до 4,90 метра. Модель також може замінити семимісний ID.6 завдовжки 4,88 метра, пропонований тільки в Китаї. Вихід на ринок заплановано на 2028 рік.
Як і у випадку з попередніми моделями на платформі MEB, пропонується задній і повний привід. Крім того, платформа підтримує системи на 800 вольт і, таким чином, забезпечує особливо швидку зарядку.