Кросовери B-сегмента являють собою один з найпопулярніших класів на ринку, тому Peugeot хоче, щоб його модель 2008 року залишалася свіжою і конкурентоспроможною. Оновлення в середині життєвого циклу приводить модель у відповідність з останньою візуальною ідентифікацією моделі 508, представленої раніше в цьому році. Він отримав потрійні вертикальні ліхтарі, схожі на кігті, вбудовані в глянцеві чорні вставки бампера. Флагманське оздоблення GT розширює фірмовий вигляд повністю світлодіодних фар.
Що стосується задньої частини, Peugeot внесла зміни в світлодіодні задні ліхтарі, щоб посилити мотив “трьох кігтів” за допомогою трьох накладених один на одного горизонтальних подвійних планок. Слід зазначити, що поворотники і ліхтарі заднього ходу також виконані на світлодіодах. Інші нововведення, що стосуються екстер’єру, включають в себе 16-18-дюймові колеса, виготовлені за зразком тих, які пропонувалися для моделі 408. У базі автомобіль пофарбований у відтінок Selenium Grey, але версія GT має двоколірне забарвлення з чорним дахом у стандартній комплектації. Незалежно від кольору, всі моделі 2008 року отримають чорні корпуси бічних дзеркал.
“У новому 2008 році Peugeot продовжує зміцнювати свою технологічну і котячу ідентичність. Одним із ключових елементів дизайнерської роботи є постановка передньої частини, яка підкреслює фірмовий стиль із трьома кігтями. Він підкреслює міцний і м’язистий характер, який зробив цей позашляховик таким успішним на всіх ринках, та ілюструє рух угору на ринку”, – заявив Маттіас Хоссан, голова марки з дизайну.
Усередині всі версії Peugeot 2008 2024 року оснащені 10-дюймовим сенсорним екраном, на відміну від моделі до фейсліфтингу, де перші дві комплектації поставлялися з меншим семидюймовим дисплеєм. У виконанні Allure або GT покупці отримають нову 10-дюймову цифрову приладову панель, яка на комплектації GT також має 3D-ефект. Версії з механічною коробкою передач отримали перероблену ручку перемикання передач.
Великі зміни відбулися під капотом, оскільки Peugeot наділив E-2008 додатковою потужністю і запасом ходу. Силовий агрегат успадкований від E-208 і E-308, що передбачає електродвигун потужністю 156 к.с. Акумуляторна батарея збільшилася з 50 до 54 кВт/год, що збільшило запас ходу в комбінованому циклі з 345 до 406 кілометрів.
На початку 2024 року лінійка силових агрегатів поповниться новим гібридом з бензиновим двигуном потужністю 136 к.с., що працює в парі з шестиступінчастою автоматичною коробкою передач з подвійним зчепленням і електродвигуном. Стверджується, що він знижує витрату палива аж на 15 відсотків порівняно з негібридним ДВЗ, зазначає CSN-TV.
Для тих, хто віддає перевагу простішій силовій установці, компанія зі значком лева, як і раніше, продає модель 2008 року з трициліндровим 1,2-літровим бензиновим двигуном із турбонаддувом. Він видає 100 к.с., що передаються через шестиступінчасту механічну коробку передач на передні колеса, або 130 к.с., який агрегатується з 8-діапазонною АКПП. Як альтернативу клієнти можуть обрати чотирициліндровий 1,5-літровий дизель потужністю 130 к.с., який пропонується тільки з автоматичною коробкою передач.
Peugeot 2008 2024 надійде в продаж цього літа разом із суто електричним E-2008.
Бензинові машини все ще тримаються на вершині серед нових авто, але їхня популярність повільно спадає.…
BMW готує грандіозний дебют на CES 2025 , представивши новий Panoramic iDrive - систему управління,…
Honda оголосила про будівництво першого заводу водневих паливних елементів. Підприємство, розташоване в японському місті Мока,…
З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов'язкового автострахування, які суттєво…
2025 стане ключовим для KIA, яка готує цілу лінійку новинок. Серед них – оновлений Sportage,…
Новий кросовер, створений спільними зусиллями китайських компаній Huawei та Chery, близький до офіційного дебюту. Прем'єра…
Leave a Comment