Кросовери B-сегмента являють собою один з найпопулярніших класів на ринку, тому Peugeot хоче, щоб його модель 2008 року залишалася свіжою і конкурентоспроможною. Оновлення в середині життєвого циклу приводить модель у відповідність з останньою візуальною ідентифікацією моделі 508, представленої раніше в цьому році. Він отримав потрійні вертикальні ліхтарі, схожі на кігті, вбудовані в глянцеві чорні вставки бампера. Флагманське оздоблення GT розширює фірмовий вигляд повністю світлодіодних фар.
Що стосується задньої частини, Peugeot внесла зміни в світлодіодні задні ліхтарі, щоб посилити мотив “трьох кігтів” за допомогою трьох накладених один на одного горизонтальних подвійних планок. Слід зазначити, що поворотники і ліхтарі заднього ходу також виконані на світлодіодах. Інші нововведення, що стосуються екстер’єру, включають в себе 16-18-дюймові колеса, виготовлені за зразком тих, які пропонувалися для моделі 408. У базі автомобіль пофарбований у відтінок Selenium Grey, але версія GT має двоколірне забарвлення з чорним дахом у стандартній комплектації. Незалежно від кольору, всі моделі 2008 року отримають чорні корпуси бічних дзеркал.
“У новому 2008 році Peugeot продовжує зміцнювати свою технологічну і котячу ідентичність. Одним із ключових елементів дизайнерської роботи є постановка передньої частини, яка підкреслює фірмовий стиль із трьома кігтями. Він підкреслює міцний і м’язистий характер, який зробив цей позашляховик таким успішним на всіх ринках, та ілюструє рух угору на ринку”, – заявив Маттіас Хоссан, голова марки з дизайну.
Усередині всі версії Peugeot 2008 2024 року оснащені 10-дюймовим сенсорним екраном, на відміну від моделі до фейсліфтингу, де перші дві комплектації поставлялися з меншим семидюймовим дисплеєм. У виконанні Allure або GT покупці отримають нову 10-дюймову цифрову приладову панель, яка на комплектації GT також має 3D-ефект. Версії з механічною коробкою передач отримали перероблену ручку перемикання передач.
Великі зміни відбулися під капотом, оскільки Peugeot наділив E-2008 додатковою потужністю і запасом ходу. Силовий агрегат успадкований від E-208 і E-308, що передбачає електродвигун потужністю 156 к.с. Акумуляторна батарея збільшилася з 50 до 54 кВт/год, що збільшило запас ходу в комбінованому циклі з 345 до 406 кілометрів.
На початку 2024 року лінійка силових агрегатів поповниться новим гібридом з бензиновим двигуном потужністю 136 к.с., що працює в парі з шестиступінчастою автоматичною коробкою передач з подвійним зчепленням і електродвигуном. Стверджується, що він знижує витрату палива аж на 15 відсотків порівняно з негібридним ДВЗ, зазначає CSN-TV.
Для тих, хто віддає перевагу простішій силовій установці, компанія зі значком лева, як і раніше, продає модель 2008 року з трициліндровим 1,2-літровим бензиновим двигуном із турбонаддувом. Він видає 100 к.с., що передаються через шестиступінчасту механічну коробку передач на передні колеса, або 130 к.с., який агрегатується з 8-діапазонною АКПП. Як альтернативу клієнти можуть обрати чотирициліндровий 1,5-літровий дизель потужністю 130 к.с., який пропонується тільки з автоматичною коробкою передач.
Peugeot 2008 2024 надійде в продаж цього літа разом із суто електричним E-2008.
Багато водіїв отримують штрафи за нібито брудні номерні знаки, хоча закон передбачає відповідальність лише за…
Надійність залишається одним із головних критеріїв під час вибору автомобіля, особливо коли йдеться про кросовери.…
Вибір незамерзаючої рідини важливий не лише для комфорту, а й для безпеки. У хорошій "незамерзайці"…
Toyota продовжує розвивати гібридні технології та планує випуск електромобілів із більшим запасом ходу до 2030…
Toyota RAV4 - найпопулярніший кросовер у світі. Його успіх традиційно пояснюють надійністю та довговічністю, проте…
У Європі зростає суперечка через плани заборонити продаж нових авто з двигунами внутрішнього згоряння з…
Leave a Comment