Новини

Світовий автопром зіткнувся з новою проблемою, яка загрожує власникам машин

Ізраїльське агентство Argus Cyber Security виявило, що 38% постачальників і 17% автовиробників назвали проблеми з бюджетом найбільшою проблемою при дотриманні нових правил кібербезпеки. Нові правила, що регулюють кібербезпеку для програмно-визначуваних транспортних засобів, набудуть чинності в липні 2024 року, але, за даними ізраїльської компанії Argus Cyber Security, автомобільна промисловість може бути до цього не готова.

Argus, дочірня компанія німецької Continental AG, виявила, що 58% дрібних автовиробників і постачальників автомобілів не готові створити систему управління, орієнтовану на кібербезпеку транспортних засобів, яка відповідає Регламенту 155 Європейської економічної комісії ООН. Крім того, Положення 156 комісії, що регулює протоколи кібербезпеки для оновлень програмного забезпечення в нових автомобілях, набуде чинності того ж місяця.

“Ніхто не готовий, і, чесно кажучи, не готовий весь автомобільний ланцюжок”, – сказав Гулроз Сінгх, виконавчий директор NXP Semiconductors в Остіні, штат Техас.

Правила встановлюють стандарти для програмного забезпечення транспортних засобів і системної безпеки, захисту персональних даних та управління інцидентами кібербезпеки. Вони також викладають методи кібербезпеки у автовиробників і постачальників.

Хоча США технічно не підпадають під дію правил, вітчизняні автовиробники та постачальники повинні прийняти їх для ведення бізнесу в більшій частині Європи, починаючи з липня 2024 року. Для компаній не має фінансового сенсу виробляти автомобілі з різними стандартами. Компанії в Китаї, ймовірно, зроблять те саме.

Автовиробники відчувають велику потребу в кібербезпеці, оскільки вони переходять на бездротові поновлення транспортних засобів і функції на основі підписки.

За словами Сінгха, автомобілі стають дедалі вразливішими для загроз кібербезпеки, тому що тепер у них є багато інтерфейсів, які можуть бути атаковані. За словами Сінгха, ланцюжок поставок автомобілів має бути захищений на всіх рівнях, включно з програмним забезпеченням, компонентами та іншими деталями.

“Я думаю, що наратив полягає в тому, що галузь уже не готова, але тепер введено правила – бар’єри, яких мають дотримуватися ці різні автовиробники”, – сказав Сінгх.

За словами представників Пекіна, у великих автовиробників і постачальників у Китаї є недоліки в кібербезпеці, але вони мають більше ресурсів і краще підготовлені до нових правил.

Незважаючи на проблеми, з якими стикаються невеликі автовиробники і постачальники, 53% респондентів повідомили Argus, що їхні компанії розробляють продукти з урахуванням функцій кібербезпеки.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Осінь добігає кінця: коли варто змінювати літню гуму на зимову

Осінь добігає кінця, а це означає, що водіям пора переходити на зимові шини. Вони важливі…

19.11.2025

BMW готує нове покоління 3-ї серії з оновленими двигунами та електричною версією

Наступне покоління легендарної BMW 3-серії дебютує вже у листопаді 2026 року та принесе низку технічних…

19.11.2025

Як підготувати електромобіль до морозів та уникнути проблем у холодну пору

Поширена думка про те, що електромобілі взимку втрачають заряд удвічі швидше, вже не відповідає дійсності.…

19.11.2025

Toyota RAV4 обійшла Tesla: підсумки світового авторинку за 2025 рік

2025 рік підходить до кінця і виявився значно кращим, ніж прогнозували. Попри песимістичні очікування, світові…

19.11.2025

Porsche переглядає стратегію: електромобілі більше не домінують

Porsche змінила свої плани щодо електромобілів: ринок виявився менш перспективним, ніж компанія очікувала. Раніше Porsche…

18.11.2025

Які автомобілі з США найчастіше везуть в Україну

Все більше автомобілів в Україні імпортують зі США, і жовтневі статистичні дані це чітко підтверджують.…

18.11.2025