Новини

Світовий автопром зіткнувся з новою проблемою, яка загрожує власникам машин

Share

Ізраїльське агентство Argus Cyber Security виявило, що 38% постачальників і 17% автовиробників назвали проблеми з бюджетом найбільшою проблемою при дотриманні нових правил кібербезпеки. Нові правила, що регулюють кібербезпеку для програмно-визначуваних транспортних засобів, набудуть чинності в липні 2024 року, але, за даними ізраїльської компанії Argus Cyber Security, автомобільна промисловість може бути до цього не готова.

Argus, дочірня компанія німецької Continental AG, виявила, що 58% дрібних автовиробників і постачальників автомобілів не готові створити систему управління, орієнтовану на кібербезпеку транспортних засобів, яка відповідає Регламенту 155 Європейської економічної комісії ООН. Крім того, Положення 156 комісії, що регулює протоколи кібербезпеки для оновлень програмного забезпечення в нових автомобілях, набуде чинності того ж місяця.

“Ніхто не готовий, і, чесно кажучи, не готовий весь автомобільний ланцюжок”, – сказав Гулроз Сінгх, виконавчий директор NXP Semiconductors в Остіні, штат Техас.

Правила встановлюють стандарти для програмного забезпечення транспортних засобів і системної безпеки, захисту персональних даних та управління інцидентами кібербезпеки. Вони також викладають методи кібербезпеки у автовиробників і постачальників.

Хоча США технічно не підпадають під дію правил, вітчизняні автовиробники та постачальники повинні прийняти їх для ведення бізнесу в більшій частині Європи, починаючи з липня 2024 року. Для компаній не має фінансового сенсу виробляти автомобілі з різними стандартами. Компанії в Китаї, ймовірно, зроблять те саме.

Автовиробники відчувають велику потребу в кібербезпеці, оскільки вони переходять на бездротові поновлення транспортних засобів і функції на основі підписки.

За словами Сінгха, автомобілі стають дедалі вразливішими для загроз кібербезпеки, тому що тепер у них є багато інтерфейсів, які можуть бути атаковані. За словами Сінгха, ланцюжок поставок автомобілів має бути захищений на всіх рівнях, включно з програмним забезпеченням, компонентами та іншими деталями.

“Я думаю, що наратив полягає в тому, що галузь уже не готова, але тепер введено правила – бар’єри, яких мають дотримуватися ці різні автовиробники”, – сказав Сінгх.

За словами представників Пекіна, у великих автовиробників і постачальників у Китаї є недоліки в кібербезпеці, але вони мають більше ресурсів і краще підготовлені до нових правил.

Незважаючи на проблеми, з якими стикаються невеликі автовиробники і постачальники, 53% респондентів повідомили Argus, що їхні компанії розробляють продукти з урахуванням функцій кібербезпеки.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Tesla Model Y з трьома рядами сидінь вийде раніше очікуваного

Tesla готується до виходу оновленої версії електромобіля Model Y, який використовує внутрішнє позначення Juniper. Що…

19.12.2024

Електромобіль Toyota bZ4X подешевшав після оновлення

Електричний кросовер Toyota bZ4X 2025 року став доступнішим і отримав нову стильну версію. Тепер у…

19.12.2024

Що робити, якщо незамерзайка замерзла: 7 ефективних методів

Якщо немає можливості заїхати в теплий бокс і дати рідині розмерзнутися, є кілька способів, як…

19.12.2024

Toyota випустить компактний пікап, який складе конкуренцію Maverick

Toyota, як повідомляється, поділилася зі своїми дилерами своєю майбутньою стратегією на бразильському ринку, яка включає…

19.12.2024

Euro NCAP назвала найнебезпечніші фургони після краш-тестів

Euro NCAP назвала найбезпечніші комерційні фургони 2024 року. Максимальну оцінку у цій категорії отримали моделі…

19.12.2024

Чому не варто прогрівати двигун автомобіля без поїздки

Зимовий прогрів двигуна на холостому ходу, особливо без подальшого руху, може завдати серйозної шкоди автомобілю…

19.12.2024