Майже кожен п’ятий автомобіль, проданий у 2023 році, буде повністю електричним. Про це за підсумками власного дослідження пише Міжнародна енергетична агенція (International Energy Agency, IEA). За даними тієї ж організації, до середини нинішнього десятиліття компактні електромобілі в Північній Америці та Європі зрівняються в цінах з моделями, що оснащені ДВЗ.
Новий прогноз IEA частково пов’язаний із так званим Законом про зниження інфляції (IRS), ухваленим у США. Він спрямований на підтримку «зеленої» промисловості та субсидування купівлі електромобілів.
Очікується, що у 2023 році глобальний продаж електромобілів зросте на 35% – до 14 мільйонів одиниць. Батарейні моделі займуть 18% світового ринку легкових автомобілів – проти 4% у 2020 році. Важливу роль у цьому має зіграти Китай, на який, за оцінкою IEA, торік припало 60% продажу електромобілів та плагін-гібридів.
У IEA вважають, що компактні та середньорозмірні електромобілі подешевшають до рівня машин із ДВЗ у середині 2020-х років. Ціновий паритет у сегменті повнорозмірних позашляховиків та пікапів має настати пізніше, у 2030-х.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment