Новини

Компанія Chery готує революцію

Share

CHERY Group розпочинає реалізацію стратегії з революційної трансформації світового автомобільного ринку гібридів і електрокарів, згідно з якою до 2025 року на машини з альтернативними джерелами енергії припаде близько 20-25% обсягу продажів машин марки CHERY. Частка компанії в загальних світових продажах повинна скласти 2,5%.

На першому етапі реалізації своєї мети китайський автовиробник має намір збільшити частку пропонованих покупцям гібридів, після чого поступово перейде на випуск електромобілів і “повних” гібридів (HEV). Зрештою на світовий ринок вийдуть такі моделі, як TIGGO 2, TIGGO 4, TIGGO 7, TIGGO 8, TIGGO 9, ARRIZO 8, eQ1 та інші.

Основний фокус цього року буде зроблено на ринки Росії та Саудівської Аравії. Так, уже в травні в нашій країні стартують продажі гібридного кросовера TIGGO 8 PRO e+, у другій половині року до нього приєднається TIGGO 7 PRO e+.

У 2024 році CHERY прискорить трансформацію і насичення автомобілями на альтернативних джерелах енергії в Росії, Саудівській Аравії, Ірані, Ізраїлі, Австралії, Новій Зеландії, Індонезії, Південній Африці та Малайзії. Також компанія планує вийти на італійський ринок як перший крок для виходу на європейський ринок. Основні моделі в стратегічному плані позначені індексами: T28 PHEV, M1E PHEV, T1G PHEV та інші. У цей період обсяг зарубіжних продажів гібридів і електрокарів у структурі продажів CHERY Group складе 15-20% і складе 1% частки світового ринку.

Нагадаємо, що гібридний кросовер Tiggo 8 Pro e+ побудований на модульній платформі T1X, яка розроблена в партнерстві з фахівцями концерну Jaguar Land Rover. Гнучка архітектура T1X дозволяє змінювати габарити колісної бази від 2560 до 2800 мм, і забезпечує дорожній просвіт від 149 до 190 мм. Платформа T1X від самого початку передбачала можливість оснащення автомобіля не тільки традиційним двигуном внутрішнього згоряння, а й електричною або гібридною силовою установкою.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

У Києві планують замінити лежачих поліцейських новими засобами контролю швидкості

У Києві вирішили оновити "лежачих поліцейських" для покращення ситуації на дорогах і зменшення аварій. Богдан…

09.11.2024

Range Rover Sport позбувся V8 і став суттєво дешевшим

Новий Range Rover Sport втратив V8 і сильно подешевшав. У Китаї стартував продаж версії 2025…

09.11.2024

Mercedes-Benz показала прототип електричного CLA

Генеральний директор Mercedes-Benz Group Ола Калленіус особисто представив прототип повністю електричного CLA, який має піти…

09.11.2024

Tesla скасувала плани на випуск доступного електромобіля

Tesla вирішила поставити на паузу проект із випуску бюджетного електромобіля за $25 тисяч. Звучить, ніби…

09.11.2024

Hyundai Ioniq 5 отримав оновлення та став дорожчим (ФОТО)

Hyundai представила оновлений електромобіль Ioniq 5 2025 року . Ця модель стала першою, виробленою на…

09.11.2024

Названо ключові страхи людей, які купують авто з пробігом

Покупців авто з пробігом лякає можливість зіткнутися зі скрученим пробігом, а також юридичними та прихованими…

09.11.2024