Новини

Компанія Chery готує революцію

Share

CHERY Group розпочинає реалізацію стратегії з революційної трансформації світового автомобільного ринку гібридів і електрокарів, згідно з якою до 2025 року на машини з альтернативними джерелами енергії припаде близько 20-25% обсягу продажів машин марки CHERY. Частка компанії в загальних світових продажах повинна скласти 2,5%.

На першому етапі реалізації своєї мети китайський автовиробник має намір збільшити частку пропонованих покупцям гібридів, після чого поступово перейде на випуск електромобілів і “повних” гібридів (HEV). Зрештою на світовий ринок вийдуть такі моделі, як TIGGO 2, TIGGO 4, TIGGO 7, TIGGO 8, TIGGO 9, ARRIZO 8, eQ1 та інші.

Основний фокус цього року буде зроблено на ринки Росії та Саудівської Аравії. Так, уже в травні в нашій країні стартують продажі гібридного кросовера TIGGO 8 PRO e+, у другій половині року до нього приєднається TIGGO 7 PRO e+.

У 2024 році CHERY прискорить трансформацію і насичення автомобілями на альтернативних джерелах енергії в Росії, Саудівській Аравії, Ірані, Ізраїлі, Австралії, Новій Зеландії, Індонезії, Південній Африці та Малайзії. Також компанія планує вийти на італійський ринок як перший крок для виходу на європейський ринок. Основні моделі в стратегічному плані позначені індексами: T28 PHEV, M1E PHEV, T1G PHEV та інші. У цей період обсяг зарубіжних продажів гібридів і електрокарів у структурі продажів CHERY Group складе 15-20% і складе 1% частки світового ринку.

Нагадаємо, що гібридний кросовер Tiggo 8 Pro e+ побудований на модульній платформі T1X, яка розроблена в партнерстві з фахівцями концерну Jaguar Land Rover. Гнучка архітектура T1X дозволяє змінювати габарити колісної бази від 2560 до 2800 мм, і забезпечує дорожній просвіт від 149 до 190 мм. Платформа T1X від самого початку передбачала можливість оснащення автомобіля не тільки традиційним двигуном внутрішнього згоряння, а й електричною або гібридною силовою установкою.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

В Україні з 1 червня для власників електромобілів запровадять новий тариф

У червні 2024 року Кабмін планує збільшити тариф на електроенергію для населення. Про це розповів…

10.05.2024

Найрозкішніший кросовер Hyundai показали на нових рендерах

Hyundai не збирається зупинятися у розвитку власної лінійки електромобілів, особливо коли попит на такі машини…

10.05.2024

Наступного року у Audi Q6 та Porsche Macan з’явиться серйозний конкурент: уперше показано новий Volvo EX60

До дебюту готується новий кросовер Volvo EX60 2025 року. Ця модель в лінійці бренду замінить…

10.05.2024

SEAT готує електромобіль вартістю 20 тисяч євро

За слова Гріффітса, група SEAT зосереджена на популяризації бренду Cupra, оскільки він приносить більший прибуток, однак,…

10.05.2024

Volkswagen відмовиться від моделей GTX на користь повернення до знаків GTI та R

Через три роки після відродження шильдика GTX для позначення продуктивних версій електричних моделей сімейства ID,…

10.05.2024

У США побільшає електромобілів, які можна купити з держпідтримкою

Міністерство фінансів та Податкове управління США скоригували перелік вимог до виробників електромобілів, які розраховують продавати…

10.05.2024