Новини

Компанія Chery готує революцію

CHERY Group розпочинає реалізацію стратегії з революційної трансформації світового автомобільного ринку гібридів і електрокарів, згідно з якою до 2025 року на машини з альтернативними джерелами енергії припаде близько 20-25% обсягу продажів машин марки CHERY. Частка компанії в загальних світових продажах повинна скласти 2,5%.

На першому етапі реалізації своєї мети китайський автовиробник має намір збільшити частку пропонованих покупцям гібридів, після чого поступово перейде на випуск електромобілів і “повних” гібридів (HEV). Зрештою на світовий ринок вийдуть такі моделі, як TIGGO 2, TIGGO 4, TIGGO 7, TIGGO 8, TIGGO 9, ARRIZO 8, eQ1 та інші.

Основний фокус цього року буде зроблено на ринки Росії та Саудівської Аравії. Так, уже в травні в нашій країні стартують продажі гібридного кросовера TIGGO 8 PRO e+, у другій половині року до нього приєднається TIGGO 7 PRO e+.

У 2024 році CHERY прискорить трансформацію і насичення автомобілями на альтернативних джерелах енергії в Росії, Саудівській Аравії, Ірані, Ізраїлі, Австралії, Новій Зеландії, Індонезії, Південній Африці та Малайзії. Також компанія планує вийти на італійський ринок як перший крок для виходу на європейський ринок. Основні моделі в стратегічному плані позначені індексами: T28 PHEV, M1E PHEV, T1G PHEV та інші. У цей період обсяг зарубіжних продажів гібридів і електрокарів у структурі продажів CHERY Group складе 15-20% і складе 1% частки світового ринку.

Нагадаємо, що гібридний кросовер Tiggo 8 Pro e+ побудований на модульній платформі T1X, яка розроблена в партнерстві з фахівцями концерну Jaguar Land Rover. Гнучка архітектура T1X дозволяє змінювати габарити колісної бази від 2560 до 2800 мм, і забезпечує дорожній просвіт від 149 до 190 мм. Платформа T1X від самого початку передбачала можливість оснащення автомобіля не тільки традиційним двигуном внутрішнього згоряння, а й електричною або гібридною силовою установкою.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Небезпека на АЗС: чому під час заправки варто забути про смартфон

Заїхати на заправку для водія - звична справа, але навіть тут є ризики. Під час…

15.12.2025

Названо найнадійніші сімейні хетчбеки за результатами 2025 року

Сімейні хетчбеки залишаються популярними, навіть попри моду на кросовери. Вони часто купуються на вторинному ринку,…

14.12.2025

Названо несподіваний побічний ефект електромобілів

З поширенням електромобілів усе більше пасажирів скаржаться на нудоту, запаморочення та дезорієнтацію під час поїздок.…

14.12.2025

Новий Nissan Xterra стане конкурентом Toyota Land Cruiser

Nissan готується відродити рамний позашляховик Xterra. Хоча компанія вже офіційно підтвердила повернення цієї легендарної моделі,…

14.12.2025

В Україні виник дефіцит зелених номерів для електромобілів

В Україні загострилася проблема з реєстрацією електромобілів через нестачу зелених державних номерних знаків у сервісних…

14.12.2025

Як уникнути ДТП взимку: основні помилки водіїв

Взимку кількість ДТП різко зростає через ожеледицю та слизькі дороги. Автомобіль гірше слухається керма, збільшується…

14.12.2025