Новини

Альянс Nissan і Renault скоро розвалиться

Share

Nissan розробляє плани зростання у таких галузях, як програмне забезпечення та електромобілі (EV), незалежно від Renault SA, оскільки автовиробники працюють над завершенням умов різко обмеженого альянсу, сказали джерела Reuters. Третій за величиною автовиробник Японії за обсягом продажів шукає партнера за межами автомобільної промисловості для розробки програмного забезпечення, яке підключає автомобілі до хмарних сервісів, заявили два джерела. Це усунуло б відносну слабкість Nissan, оскільки він намагається зробити автомобілі «розумнішими і пов’язаними», сказав один із джерел.

Зазначається, що компанія також працює над розширеною стратегією повністю акумуляторних електромобілів, що підключаються, для ринків Північної Америки та Азії, яка буде призначена тільки для Nissan. У рамках угоди, яка буде завершена до середини року, Nissan також інвестує у новий бізнес французького автовиробника Ampere EV.

Дисбаланс довгий час дратував керівників Nissan, які скаржилися, що Renault не оплачує свою справедливу частку витрат на інновації та розробки. За словами людей, нова стратегія Nissan відображає переконання автовиробника в тому, що 23-річний альянс вичерпав себе для вирішення багатьох серйозних проблем, з якими він стикається.

У той час, як Nissan бачить постійну економію на спільних закупівлях запчастин з Renault, він не планує надавати інженерну підтримку Ampere, сказали інсайдери. Японський бренд також не планує надавати свою гібридну технологію e-Power спільному підприємству Renault, орієнтованому на бензинові силові агрегати з китайською Zhejiang Geely Holding Group Co Ltd та саудівською Aramco Base Oil Co.

За словами одного з джерел, такий самостійний підхід формує довгостроковий план, який може бути оголошений до кінця року та спрямований на покращення експлуатаційних характеристик, електрифікацію та програмне забезпечення, що забезпечує самостійне керування та інші функції «підключеного автомобіля».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Україна знизила штрафи за порушення ПДР: що змінилось

Водії в Україні можуть значно зекономити на штрафах за порушення ПДР, сплативши їх упродовж десяти…

20.03.2025

Новий кросовер Volvo EX30 Cross Country, якому не потрібен бензин, коштуватиме менше $14 000

Новий кросовер Volvo EX30 Cross Country, який збирають у Китаї, буде випущений цього літа. Очікується,…

20.03.2025

BMW планує зрівняти випуск седанів та універсалів M5 у 2025 році

BMW M5 нового покоління G99 став першим універсалом у лінійці M5 з 2010 року, коли…

20.03.2025

Автоюрист роз’яснив, як відповідати на провокаційні питання від поліції, щоб уникнути наслідків

Іноді інспектор поліції починає ставити провокаційні питання. У таких випадках головне — зберігати спокій, знати…

20.03.2025

Представлений оновлений Volkswagen Tiguan з дизайном від Audi

У США було представлено оновлений Volkswagen Tiguan 2025 року. Він став більш потужним, стильним та…

20.03.2025

В Україні планують змінити правила ввезення вживаних автомобілів

Про це повідомило Міністерство розвитку громад та територій, оприлюднивши проєкт закону, який передбачає оновлення норм…

20.03.2025