Новини

Альянс Nissan і Renault скоро розвалиться

Share

Nissan розробляє плани зростання у таких галузях, як програмне забезпечення та електромобілі (EV), незалежно від Renault SA, оскільки автовиробники працюють над завершенням умов різко обмеженого альянсу, сказали джерела Reuters. Третій за величиною автовиробник Японії за обсягом продажів шукає партнера за межами автомобільної промисловості для розробки програмного забезпечення, яке підключає автомобілі до хмарних сервісів, заявили два джерела. Це усунуло б відносну слабкість Nissan, оскільки він намагається зробити автомобілі «розумнішими і пов’язаними», сказав один із джерел.

Зазначається, що компанія також працює над розширеною стратегією повністю акумуляторних електромобілів, що підключаються, для ринків Північної Америки та Азії, яка буде призначена тільки для Nissan. У рамках угоди, яка буде завершена до середини року, Nissan також інвестує у новий бізнес французького автовиробника Ampere EV.

Дисбаланс довгий час дратував керівників Nissan, які скаржилися, що Renault не оплачує свою справедливу частку витрат на інновації та розробки. За словами людей, нова стратегія Nissan відображає переконання автовиробника в тому, що 23-річний альянс вичерпав себе для вирішення багатьох серйозних проблем, з якими він стикається.

У той час, як Nissan бачить постійну економію на спільних закупівлях запчастин з Renault, він не планує надавати інженерну підтримку Ampere, сказали інсайдери. Японський бренд також не планує надавати свою гібридну технологію e-Power спільному підприємству Renault, орієнтованому на бензинові силові агрегати з китайською Zhejiang Geely Holding Group Co Ltd та саудівською Aramco Base Oil Co.

За словами одного з джерел, такий самостійний підхід формує довгостроковий план, який може бути оголошений до кінця року та спрямований на покращення експлуатаційних характеристик, електрифікацію та програмне забезпечення, що забезпечує самостійне керування та інші функції «підключеного автомобіля».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

У Києві планують замінити лежачих поліцейських новими засобами контролю швидкості

У Києві вирішили оновити "лежачих поліцейських" для покращення ситуації на дорогах і зменшення аварій. Богдан…

09.11.2024

Range Rover Sport позбувся V8 і став суттєво дешевшим

Новий Range Rover Sport втратив V8 і сильно подешевшав. У Китаї стартував продаж версії 2025…

09.11.2024

Mercedes-Benz показала прототип електричного CLA

Генеральний директор Mercedes-Benz Group Ола Калленіус особисто представив прототип повністю електричного CLA, який має піти…

09.11.2024

Tesla скасувала плани на випуск доступного електромобіля

Tesla вирішила поставити на паузу проект із випуску бюджетного електромобіля за $25 тисяч. Звучить, ніби…

09.11.2024

Hyundai Ioniq 5 отримав оновлення та став дорожчим (ФОТО)

Hyundai представила оновлений електромобіль Ioniq 5 2025 року . Ця модель стала першою, виробленою на…

09.11.2024

Названо ключові страхи людей, які купують авто з пробігом

Покупців авто з пробігом лякає можливість зіткнутися зі скрученим пробігом, а також юридичними та прихованими…

09.11.2024