Nissan розробляє плани зростання у таких галузях, як програмне забезпечення та електромобілі (EV), незалежно від Renault SA, оскільки автовиробники працюють над завершенням умов різко обмеженого альянсу, сказали джерела Reuters. Третій за величиною автовиробник Японії за обсягом продажів шукає партнера за межами автомобільної промисловості для розробки програмного забезпечення, яке підключає автомобілі до хмарних сервісів, заявили два джерела. Це усунуло б відносну слабкість Nissan, оскільки він намагається зробити автомобілі «розумнішими і пов’язаними», сказав один із джерел.
Зазначається, що компанія також працює над розширеною стратегією повністю акумуляторних електромобілів, що підключаються, для ринків Північної Америки та Азії, яка буде призначена тільки для Nissan. У рамках угоди, яка буде завершена до середини року, Nissan також інвестує у новий бізнес французького автовиробника Ampere EV.
Дисбаланс довгий час дратував керівників Nissan, які скаржилися, що Renault не оплачує свою справедливу частку витрат на інновації та розробки. За словами людей, нова стратегія Nissan відображає переконання автовиробника в тому, що 23-річний альянс вичерпав себе для вирішення багатьох серйозних проблем, з якими він стикається.
У той час, як Nissan бачить постійну економію на спільних закупівлях запчастин з Renault, він не планує надавати інженерну підтримку Ampere, сказали інсайдери. Японський бренд також не планує надавати свою гібридну технологію e-Power спільному підприємству Renault, орієнтованому на бензинові силові агрегати з китайською Zhejiang Geely Holding Group Co Ltd та саудівською Aramco Base Oil Co.
За словами одного з джерел, такий самостійний підхід формує довгостроковий план, який може бути оголошений до кінця року та спрямований на покращення експлуатаційних характеристик, електрифікацію та програмне забезпечення, що забезпечує самостійне керування та інші функції «підключеного автомобіля».
Mercedes-Benz розпочав дорожні випробування нового покоління E-Class, яке повністю замінить нинішній EQE та надійде у…
Спільне підприємство Flexis, створене Renault Group, Volvo Group та CMA-CGM, презентувало оновлену стратегію на виставці…
Незважаючи на те, що частка Tesla на ринку США скоротилася майже вдвічі порівняно з піковим…
Попит на компактні хетчбеки залишається високим, попри бум популярності кросоверів. Маленькі міські автомобілі продовжують залишатися…
Зима ставить перед автовласниками особливі завдання щодо догляду за автомобілем, адже холодні умови впливають на…
Поліція пояснила, кому потрібно оновлювати водійські документи, скільки це коштує та які переваги й недоліки…
Leave a Comment