Новини

Акумулятори для електромобілів у Європі перероблятимуть роботи

Share

Автоматизація докорінно змінює галузь. Перш за все, за останні три роки ми стали свідками створення автоматизованих виробничих підприємств, заводів з мінімальною участю людини і навіть повністю механічних логістичних підприємств. Дуже скоро ця технологія також знайде застосування на заводах з переробки акумуляторів для електромобілів, що найближчими роками зробить революцію в галузі.

У зв’язку з цим сьогодні Bosch оголосив про важливе партнерство між дочірньою компанією Bosch Rexroth і Battery Lifecycle Company (спільне підприємство TSR Recycling, дочірньої компанії Remondis, і Rhenus Automotive) для створення першого в Європі заводу з переробки акумуляторів. І він буде повністю автоматизований. Нове підприємство буде побудовано в Магдебурзі і почне працювати влітку. Оснащений обладнанням Bosch Rexroth, він дасть друге життя 15 000 тонн акумуляторів.

Німецька компанія, на додаток до постачання програмного забезпечення для автоматизації, надасть свій патент на повну деактивацію батарейних блоків і подальше розбирання. Абсолютно інноваційне рішення, яке дасть змогу хімічно розрядити акумулятори за допомогою надійного процесу з метою проведення подальшого розбирання без напруги за допомогою повністю автономного обладнання.

Після отримання окремих компонентів візки для заготовок нового покоління транспортуватимуть до 150 кг матеріалу кожен із середньою швидкістю 65 км/год. “Швидкість” руху, яка значно прискорить процес переробки, із заводом Battery Lifecycle Company, який, таким чином, зможе переробляти до 15 000 тонн акумуляторних матеріалів на рік.

Але це ще не все. Після того, як акумулятори будуть “розібрані”, підприємство також зможе виробляти нові батареї з використанням перероблених компонентів завдяки платформі управління IoT ctrlX Automation, розробленій Bosch, яка вже сьогодні дає змогу скоротити з 30% до 50% собівартість виготовлення комплектуючих.

В останні роки переробка акумуляторів стала дуже важливою проблемою для всієї Європи. Із закінченням життєвого циклу електромобілів першого покоління – першому Nissan Leaf, наприклад, уже виповнилося 13 років – Брюсселю довелося викласти на папері чіткі правила щодо відсотків переробки та повторного використання матеріалів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Mercedes-Benz оновив седан C-Class та кросовер GLC поряд незначних покращень

Великою новиною є додавання нової інформаційно-розважальної системи з оптимізованим інтерфейсом, сторонніми програмами та підтримкою потокової…

11.05.2024

Український дизайнер показав приголомшливий концепт-кар Leleka

Український дизайнер Роман Прядко представив власне бачення українських автомобілів класу люкс. З цією метою він…

11.05.2024

На європейському ринку стартував продаж нового Cupra Tavascan (фото)

Європейський ринок досить перспективний для багатьох автовиробників, особливо це актуально для місцевих марок. Як стало…

11.05.2024

В Україні з 1 червня для власників електромобілів запровадять новий тариф

У червні 2024 року Кабмін планує збільшити тариф на електроенергію для населення. Про це розповів…

10.05.2024

Найрозкішніший кросовер Hyundai показали на нових рендерах

Hyundai не збирається зупинятися у розвитку власної лінійки електромобілів, особливо коли попит на такі машини…

10.05.2024

Наступного року у Audi Q6 та Porsche Macan з’явиться серйозний конкурент: уперше показано новий Volvo EX60

До дебюту готується новий кросовер Volvo EX60 2025 року. Ця модель в лінійці бренду замінить…

10.05.2024