Новини

Акумулятори для електромобілів у Європі перероблятимуть роботи

Share

Автоматизація докорінно змінює галузь. Перш за все, за останні три роки ми стали свідками створення автоматизованих виробничих підприємств, заводів з мінімальною участю людини і навіть повністю механічних логістичних підприємств. Дуже скоро ця технологія також знайде застосування на заводах з переробки акумуляторів для електромобілів, що найближчими роками зробить революцію в галузі.

У зв’язку з цим сьогодні Bosch оголосив про важливе партнерство між дочірньою компанією Bosch Rexroth і Battery Lifecycle Company (спільне підприємство TSR Recycling, дочірньої компанії Remondis, і Rhenus Automotive) для створення першого в Європі заводу з переробки акумуляторів. І він буде повністю автоматизований. Нове підприємство буде побудовано в Магдебурзі і почне працювати влітку. Оснащений обладнанням Bosch Rexroth, він дасть друге життя 15 000 тонн акумуляторів.

Німецька компанія, на додаток до постачання програмного забезпечення для автоматизації, надасть свій патент на повну деактивацію батарейних блоків і подальше розбирання. Абсолютно інноваційне рішення, яке дасть змогу хімічно розрядити акумулятори за допомогою надійного процесу з метою проведення подальшого розбирання без напруги за допомогою повністю автономного обладнання.

Після отримання окремих компонентів візки для заготовок нового покоління транспортуватимуть до 150 кг матеріалу кожен із середньою швидкістю 65 км/год. “Швидкість” руху, яка значно прискорить процес переробки, із заводом Battery Lifecycle Company, який, таким чином, зможе переробляти до 15 000 тонн акумуляторних матеріалів на рік.

Але це ще не все. Після того, як акумулятори будуть “розібрані”, підприємство також зможе виробляти нові батареї з використанням перероблених компонентів завдяки платформі управління IoT ctrlX Automation, розробленій Bosch, яка вже сьогодні дає змогу скоротити з 30% до 50% собівартість виготовлення комплектуючих.

В останні роки переробка акумуляторів стала дуже важливою проблемою для всієї Європи. Із закінченням життєвого циклу електромобілів першого покоління – першому Nissan Leaf, наприклад, уже виповнилося 13 років – Брюсселю довелося викласти на папері чіткі правила щодо відсотків переробки та повторного використання матеріалів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Чого не можна ігнорувати під час поїздок сільськими дорогами

Заміські подорожі влітку міцно увійшли в традицію проведення вихідних і відпусток в Україні. Нерідко шлях…

28.06.2025

Tesla втрачає позиції в Європі: продажі впали на третину

Американська Tesla, яка ще недавно лідирувала в європейських рейтингах продажів електромобілів, продовжує втрачати позиції. Лише…

28.06.2025

Як підготувати авто до поїздок на дачу: 6 головних порад

Поїздки на дачу давно стали для багатьох справжнім літнім ритуалом. Але навіть коротка дорога по…

28.06.2025

Новий BMW X5M показали на перших рендерах

Німецький бренд готується вивести на ринок чергове покоління свого популярного середньорозмірного кросовера X5 - і…

28.06.2025

Важливі поради: що робити після ДТП, щоб не ускладнити ситуацію

У щільному міському трафіку уникнути дорожньо-транспортних пригод буває майже неможливо. Навіть найдосвідченіші водії хоч раз…

28.06.2025

Новий Audi RS5 2026 помічений на Нюрбургринзі (ФОТО)

27 червня на трасі Північної петлі Нюрбургринга був помічений прототип нового Audi RS5 2026 року,…

28.06.2025