Новини

Акумулятори для електромобілів у Європі перероблятимуть роботи

Share

Автоматизація докорінно змінює галузь. Перш за все, за останні три роки ми стали свідками створення автоматизованих виробничих підприємств, заводів з мінімальною участю людини і навіть повністю механічних логістичних підприємств. Дуже скоро ця технологія також знайде застосування на заводах з переробки акумуляторів для електромобілів, що найближчими роками зробить революцію в галузі.

У зв’язку з цим сьогодні Bosch оголосив про важливе партнерство між дочірньою компанією Bosch Rexroth і Battery Lifecycle Company (спільне підприємство TSR Recycling, дочірньої компанії Remondis, і Rhenus Automotive) для створення першого в Європі заводу з переробки акумуляторів. І він буде повністю автоматизований. Нове підприємство буде побудовано в Магдебурзі і почне працювати влітку. Оснащений обладнанням Bosch Rexroth, він дасть друге життя 15 000 тонн акумуляторів.

Німецька компанія, на додаток до постачання програмного забезпечення для автоматизації, надасть свій патент на повну деактивацію батарейних блоків і подальше розбирання. Абсолютно інноваційне рішення, яке дасть змогу хімічно розрядити акумулятори за допомогою надійного процесу з метою проведення подальшого розбирання без напруги за допомогою повністю автономного обладнання.

Після отримання окремих компонентів візки для заготовок нового покоління транспортуватимуть до 150 кг матеріалу кожен із середньою швидкістю 65 км/год. “Швидкість” руху, яка значно прискорить процес переробки, із заводом Battery Lifecycle Company, який, таким чином, зможе переробляти до 15 000 тонн акумуляторних матеріалів на рік.

Але це ще не все. Після того, як акумулятори будуть “розібрані”, підприємство також зможе виробляти нові батареї з використанням перероблених компонентів завдяки платформі управління IoT ctrlX Automation, розробленій Bosch, яка вже сьогодні дає змогу скоротити з 30% до 50% собівартість виготовлення комплектуючих.

В останні роки переробка акумуляторів стала дуже важливою проблемою для всієї Європи. Із закінченням життєвого циклу електромобілів першого покоління – першому Nissan Leaf, наприклад, уже виповнилося 13 років – Брюсселю довелося викласти на папері чіткі правила щодо відсотків переробки та повторного використання матеріалів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

У Volkswagen з’явиться власний Prius: компанія розповіла подробиці

Volkswagen офіційно підтверджує зміну стратегії – першим серійним повноцінним гібридом марки стане T-Roc другого покоління.…

21.03.2025

Новий Toyota RAV4 показаний у всіх кольорах кузова

До дебюту шостого покоління кросовера Toyota RAV4 залишається менше року, але незалежні дизайнери вже почали…

21.03.2025

Водіям нагадали, чим загрожує заправка з неправильного боку

Багато автовласників цікавляться, чи можна протягувати заправний шланг через кузов автомобіля, якщо лючок бензобака розташований…

21.03.2025

П’ять помилок при зберіганні шин, які скорочують їх термін служби

Багато водіїв припускаються помилок при зберіганні автомобільних шин, які скорочують термін їхньої служби. За його…

21.03.2025

Geely анонсувала дебют 10 нових електрифікованих моделей у 2025 році

Geely активно нарощує темпи електрифікації: автовиробник повідомив, що у 2025 році планує представити одразу 10…

21.03.2025

Скільки коштуватиме заміна зимових шин на літні у 2025 році

З початком весняного сезону багато автовласників переходять на літні шини. У 2025 році ціни на…

21.03.2025