Новини

Акумулятори для електромобілів у Європі перероблятимуть роботи

Автоматизація докорінно змінює галузь. Перш за все, за останні три роки ми стали свідками створення автоматизованих виробничих підприємств, заводів з мінімальною участю людини і навіть повністю механічних логістичних підприємств. Дуже скоро ця технологія також знайде застосування на заводах з переробки акумуляторів для електромобілів, що найближчими роками зробить революцію в галузі.

У зв’язку з цим сьогодні Bosch оголосив про важливе партнерство між дочірньою компанією Bosch Rexroth і Battery Lifecycle Company (спільне підприємство TSR Recycling, дочірньої компанії Remondis, і Rhenus Automotive) для створення першого в Європі заводу з переробки акумуляторів. І він буде повністю автоматизований. Нове підприємство буде побудовано в Магдебурзі і почне працювати влітку. Оснащений обладнанням Bosch Rexroth, він дасть друге життя 15 000 тонн акумуляторів.

Німецька компанія, на додаток до постачання програмного забезпечення для автоматизації, надасть свій патент на повну деактивацію батарейних блоків і подальше розбирання. Абсолютно інноваційне рішення, яке дасть змогу хімічно розрядити акумулятори за допомогою надійного процесу з метою проведення подальшого розбирання без напруги за допомогою повністю автономного обладнання.

Після отримання окремих компонентів візки для заготовок нового покоління транспортуватимуть до 150 кг матеріалу кожен із середньою швидкістю 65 км/год. “Швидкість” руху, яка значно прискорить процес переробки, із заводом Battery Lifecycle Company, який, таким чином, зможе переробляти до 15 000 тонн акумуляторних матеріалів на рік.

Але це ще не все. Після того, як акумулятори будуть “розібрані”, підприємство також зможе виробляти нові батареї з використанням перероблених компонентів завдяки платформі управління IoT ctrlX Automation, розробленій Bosch, яка вже сьогодні дає змогу скоротити з 30% до 50% собівартість виготовлення комплектуючих.

В останні роки переробка акумуляторів стала дуже важливою проблемою для всієї Європи. Із закінченням життєвого циклу електромобілів першого покоління – першому Nissan Leaf, наприклад, уже виповнилося 13 років – Брюсселю довелося викласти на папері чіткі правила щодо відсотків переробки та повторного використання матеріалів.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Топ-5 надійних японських кросоверів за 20 тис доларів, які легко проходять 300 тисяч км

Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…

15.12.2025

Toyota готує розширення модельного ряду електричних SUV

Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…

15.12.2025

Названо найпоширеніші помилки на практичному іспиті ТСЦ МВС

Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…

15.12.2025

Прототип Range Rover Sport SVR помічено на Нюрбургрингу (ФОТО)

На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…

15.12.2025

Volkswagen запускає нову еру гібридних електрокарів

Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…

15.12.2025

Автобренди знову продають однакові авто під різними логотипами

Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…

15.12.2025