Авто

Майбутній бюджетний електромобіль Tesla отримає запас ходу в 400 км

Share

Перші подробиці майбутньої Tesla Model 2 починають офіційно підтверджуватися. Хоча бренд Ілона Маска не оголошував з великою помпою про те, що компактний кросовер стане реальністю, і не призначав конкретну дату його презентації, витік внутрішнього документа бренду розкрив одну з його основних характеристик.

Найбюджетнішу модель американської марки вже було помічено на тестах, хоча на дуже ранній стадії перед нами постав мул із передньою частиною американського бренду і рештою частини Mazda CX-30.

Тепер Tesla випустила цінний документ, в якому розкриває свою стратегію на найближчі роки, пояснюючи, що їй знадобиться, щоб повністю перетворити мобільність в усьому світі, з виробництвом 85 мільйонів електромобілів власної марки, звісно, і резервом батарей щонайменше 112 ТВт/год.

У документі також вказується хімічний склад батарей, використовуваних у кожній моделі, їхня ємність або передбачуваний річний обсяг продажів, приділяючи особливу увагу майбутній Tesla Model 2. Очікуваний компакт, який вже було описано як глобальну серійну модель із понад 42 мільйонами одиниць на рік, підтверджує, що він стане повноправною найбільш продаваною моделлю бренду.

Tesla Model 2, якщо не буде подальших змін до її доступного для огляду запуску в 2025 році, матиме літієву батарею типу Blade без кобальту, ємністю 53 кВт/год, тож максимальна автономність ледь перевищить 400 кілометрів. Ілон Маск гарантував, що цей електромобіль матиме функції автономного водіння і коштуватиме половину вартості Model 3, тобто трохи більше 23 000 євро.

Джерело вказує, що Tesla направила своїм постачальникам документацію з потребами для забезпечення поставок на два заводи, на яких вироблятиметься Model 2. Азіатський у Шанхаї, з якого збиратиметься один мільйон одиниць на рік, і новий завод у Мексиці, де вироблятиметься удвічі більше, просто тому, що останній має більшу площу та виробничі потужності, ніж китайський. Однак до того, як новий електричний компакт стане реальністю, ще далеко.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Tesla

Останні записи

Китайські автомобілі віком 3 роки, від яких варто утриматися

На вторинному ринку нашої країни почали з'являтися китайські автомобілі, які переступили трирічну межу. На жаль,…

20.11.2024

Європі загрожує нова криза в автоіндустрії

Європейський автопром знову на межі кризи напівпровідників. За словами Томаша Бебена, голови Асоціації виробників автомобільних…

20.11.2024

Який податок потрібно сплатити при продажу авто між фізичними особами

Автомобіль — це вже не просто засіб для пересування, а й частина нашого життя, яка…

20.11.2024

Представлено оновлений Volvo V60 2025: опубліковано ціни та оснащення

Шведський автовиробник представив оновлену версію універсала Volvo V60 2025 модельного року. Лінійка, як і раніше,…

20.11.2024

Експерти визначили найпроблемніші моделі Nissan

Японські машини зазвичай вважаються надійними, навіть у наших реаліях. Однак є й ті, що не…

20.11.2024

Оновлений Kia Seltos 2025 вразив своїм зовнішнім виглядом

Напередодні ми розповідали про те, що Kia вивела на тести нове покоління кросовера Seltos. Машина…

20.11.2024