За даними Brand Finance, лондонського агентства з оцінки брендів, вартість бренду BYD зросла на 57% з 6,4 млрд доларів США минулого року, дозволивши зайняти йому 12-е місце серед найдорожчих автомобільних брендів світу, піднявшись на 7 позицій. Варто зазначити, що Geely займає 22-е місце зі зростанням вартості свого бренду на 11%, що на 2 позиції вище, ніж 24-е місце минулого року.
Серед інших відомих китайських компаній у списку були Haval, який посів 24 місце, NIO на 35-му, Dongfeng на 59-му місці і Wuling на 72-му місці.
Щороку Brand Finance випускає щорічний звіт про найцінніші та найсильніші бренди автомобілів, автокомпонентів та послуг з оренди автомобілів. 26 китайських брендів увійшли до списку 100 найдорожчих автомобільних брендів світу у 2023 році, що на один бренд більше, ніж у 2022 році, при цьому BYD посідає перше місце серед китайських брендів.
У березні загальний обсяг продажу електромобілів та гібридних автомобілів BYD досяг 207 080 одиниць. Таким чином, загальний обсяг продажів у першому кварталі 2023 року становитиме 552 076 автомобілів, що на 90% більше, ніж у першому кварталі 2022 року, і на 19% менше, ніж у четвертому кварталі 2022 року. Крім того, BYD має на меті наростити річний обсяг продажів з 3 до 3,6 мільйонів автомобілів до кінця 2023 року.
Geely Holding Group (включаючи Geely, Lynk & Co, Zeekr, Geometry, Volvo, Lotus та ін.) два роки поспіль входила до десятки найцінніших автомобільних брендів світу. А ось компанія Sokon вважається найшвидше зростаючим автомобільним брендом після того, як його вартість збільшилася на 123% до 739 мільйонів доларів США. Заснована в 1986 році, компанія Sokon (Chongqing Sokon Industrial Group Co., Ltd) виробляє як двигуни, так і транспортні засоби. Одне з найвідоміших партнерських відносин — із Huawei через спільне підприємство під брендом AITO. У той же час, Sokon також прагне вийти на європейський ринок електромобілів через свій дочірній бренд Seres.