Новини

Новий власник – нові правила: у Toyota змінюються плани

Share

Після кардинальних змін у керівництві японська Toyota Motor Corp розглядає можливість внесення кардинальних змін до стратегії, плануючи перехід на нову спеціалізовану платформу для акумуляторних електромобілів. Коджі Сато може підтвердити, що нова архітектура електромобіля знаходиться в розробці, на своєму першому брифінгу як генеральний директор у п’ятницю, сказав один із джерел.

Найбільший у світі автовиробник все більше усвідомлює, що йому необхідно відповідати інноваціям у галузі дизайну та виробництва Tesla Inc , якщо він хоче знизити виробничі витрати та перетворити свій повністю електричний бізнес на більш прибутковий, як це зробив його конкурент із Силіконової долини.

Toyota не поспішає активно просувати електрифікацію модельного ряду і такий крок виведе автовиробника в один ряд з іншими глобальними конкурентами. Його поточна виробнича архітектура, система e-TNGA , була запущена в 2019 році і виробляє електромобілі на тій же складальній лінії, що і бензинові автомобілі та гібриди.

Однак E-TNGA не може забезпечити таку економію коштів, якої Tesla досягла завдяки своїм потужним ливарним машинам Giga Press та іншим виробничим інноваціям.

Сато , особисто обраний наступник Тойоди , нещодавно відвідав внутрішню презентацію, присвячену необхідності у спеціальній акумуляторно-електричній платформі, більш конкурентоспроможній системі для керування теплом, що виділяється акумулятором, а також іншим інноваціям, на які вплинув план дій Tesla . Джерело зазначає, що кілька проектів, які мали використовувати переваги платформи e-TNGA , тепер відкладаються або скасовуються.

За колишнього генерального директора Акіо Тойода , онука засновника, який став головою правління 1 квітня, коли Сато обійняв вищу посаду, Toyota побачила, що глобальний попит на акумуляторні машини перевершив її скромні оцінки. Екологи та інвестори також все частіше заявляють про те, що Toyota має рухатися швидше.

У третьому кварталі Tesla отримала майже у вісім разів більше прибутку на автомобіль, ніж Toyota , завдяки своїй здатності спростити виробництво і знизити витрати.

Очікується, що до 2030 року на електромобілі у всьому світі припадатиме понад половина всього виробництва машин. Задоволення цього попиту матиме вирішальне значення для Toyota . Поки що він зазнав невдачі — його перший акумуляторний електромобіль, bZ4X , був відкликаний, а продаж не виправдав надії марки.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Toyota

Останні записи

Водіям нагадали, чим загрожує заправка з неправильного боку

Багато автовласників цікавляться, чи можна протягувати заправний шланг через кузов автомобіля, якщо лючок бензобака розташований…

21.03.2025

П’ять помилок при зберіганні шин, які скорочують їх термін служби

Багато водіїв припускаються помилок при зберіганні автомобільних шин, які скорочують термін їхньої служби. За його…

21.03.2025

Geely анонсувала дебют 10 нових електрифікованих моделей у 2025 році

Geely активно нарощує темпи електрифікації: автовиробник повідомив, що у 2025 році планує представити одразу 10…

21.03.2025

Скільки коштуватиме заміна зимових шин на літні у 2025 році

З початком весняного сезону багато автовласників переходять на літні шини. У 2025 році ціни на…

21.03.2025

Офіційно представлений новий крос Mitsubishi Exforce

Кілька років тому з'явилася інформація про те, що компанія Mitsubishi готує сучаснішу заміну кросоверу ASX.…

21.03.2025

Xiaomi тестує великий електричний позашляховик з трьома рядами сидінь: перші фото

У мережі з'явилися шпигунські знімки першого гібридного позашляховика Xiaomi. Новинка, відома під кодовою назвою «Куньлунь»,…

21.03.2025