Новини

Новий власник – нові правила: у Toyota змінюються плани

Share

Після кардинальних змін у керівництві японська Toyota Motor Corp розглядає можливість внесення кардинальних змін до стратегії, плануючи перехід на нову спеціалізовану платформу для акумуляторних електромобілів. Коджі Сато може підтвердити, що нова архітектура електромобіля знаходиться в розробці, на своєму першому брифінгу як генеральний директор у п’ятницю, сказав один із джерел.

Найбільший у світі автовиробник все більше усвідомлює, що йому необхідно відповідати інноваціям у галузі дизайну та виробництва Tesla Inc , якщо він хоче знизити виробничі витрати та перетворити свій повністю електричний бізнес на більш прибутковий, як це зробив його конкурент із Силіконової долини.

Toyota не поспішає активно просувати електрифікацію модельного ряду і такий крок виведе автовиробника в один ряд з іншими глобальними конкурентами. Його поточна виробнича архітектура, система e-TNGA , була запущена в 2019 році і виробляє електромобілі на тій же складальній лінії, що і бензинові автомобілі та гібриди.

Однак E-TNGA не може забезпечити таку економію коштів, якої Tesla досягла завдяки своїм потужним ливарним машинам Giga Press та іншим виробничим інноваціям.

Сато , особисто обраний наступник Тойоди , нещодавно відвідав внутрішню презентацію, присвячену необхідності у спеціальній акумуляторно-електричній платформі, більш конкурентоспроможній системі для керування теплом, що виділяється акумулятором, а також іншим інноваціям, на які вплинув план дій Tesla . Джерело зазначає, що кілька проектів, які мали використовувати переваги платформи e-TNGA , тепер відкладаються або скасовуються.

За колишнього генерального директора Акіо Тойода , онука засновника, який став головою правління 1 квітня, коли Сато обійняв вищу посаду, Toyota побачила, що глобальний попит на акумуляторні машини перевершив її скромні оцінки. Екологи та інвестори також все частіше заявляють про те, що Toyota має рухатися швидше.

У третьому кварталі Tesla отримала майже у вісім разів більше прибутку на автомобіль, ніж Toyota , завдяки своїй здатності спростити виробництво і знизити витрати.

Очікується, що до 2030 року на електромобілі у всьому світі припадатиме понад половина всього виробництва машин. Задоволення цього попиту матиме вирішальне значення для Toyota . Поки що він зазнав невдачі — його перший акумуляторний електромобіль, bZ4X , був відкликаний, а продаж не виправдав надії марки.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Toyota

Останні записи

Автомеханік розкрив 5 авто за 300 тисяч гривень, на які ніколи не скаржаться власники

В останні роки попит на автомобілі з пробігом суттєво зріс, хоча їхні ціни теж зазнали…

11.10.2024

BMW відкликає позашляховики та седани через несправність гальмівної системи

BMW of North America виявила серйозну проблему, що торкається невеликої кількості позашляховиків 2023–2024 модельних років,…

11.10.2024

Стало відомо, чому заправка після розвантаження бензовозу може бути ризикованою

Деякі досвідчені автовласники стверджують, що заправлятися на АЗС, на яку щойно завезли паливо, небезпечно. Інші…

11.10.2024

Volkswagen планує випустити електричний Golf у 2029 році

Легендарний Volkswagen Golf чекає на радикальний апгрейд: культова німецька модель отримає повноцінну електричну трансмісію. У…

11.10.2024

Названо деталі автомобілів, які крадуть найчастіше, і як захистити себе

Навіть якщо автомобіль запаркований у добре освітленому місці, він легко може стати мішенню для злодіїв.…

11.10.2024

Lexus презентував оновлений LX: позашляховик показали на нових фотографіях

Lexus представив довгоочікуваний LX 700h - перший гібридний позашляховик у лінійці, що обіцяє збереження легендарної…

11.10.2024