Новини

Новий власник – нові правила: у Toyota змінюються плани

Share

Після кардинальних змін у керівництві японська Toyota Motor Corp розглядає можливість внесення кардинальних змін до стратегії, плануючи перехід на нову спеціалізовану платформу для акумуляторних електромобілів. Коджі Сато може підтвердити, що нова архітектура електромобіля знаходиться в розробці, на своєму першому брифінгу як генеральний директор у п’ятницю, сказав один із джерел.

Найбільший у світі автовиробник все більше усвідомлює, що йому необхідно відповідати інноваціям у галузі дизайну та виробництва Tesla Inc , якщо він хоче знизити виробничі витрати та перетворити свій повністю електричний бізнес на більш прибутковий, як це зробив його конкурент із Силіконової долини.

Toyota не поспішає активно просувати електрифікацію модельного ряду і такий крок виведе автовиробника в один ряд з іншими глобальними конкурентами. Його поточна виробнича архітектура, система e-TNGA , була запущена в 2019 році і виробляє електромобілі на тій же складальній лінії, що і бензинові автомобілі та гібриди.

Однак E-TNGA не може забезпечити таку економію коштів, якої Tesla досягла завдяки своїм потужним ливарним машинам Giga Press та іншим виробничим інноваціям.

Сато , особисто обраний наступник Тойоди , нещодавно відвідав внутрішню презентацію, присвячену необхідності у спеціальній акумуляторно-електричній платформі, більш конкурентоспроможній системі для керування теплом, що виділяється акумулятором, а також іншим інноваціям, на які вплинув план дій Tesla . Джерело зазначає, що кілька проектів, які мали використовувати переваги платформи e-TNGA , тепер відкладаються або скасовуються.

За колишнього генерального директора Акіо Тойода , онука засновника, який став головою правління 1 квітня, коли Сато обійняв вищу посаду, Toyota побачила, що глобальний попит на акумуляторні машини перевершив її скромні оцінки. Екологи та інвестори також все частіше заявляють про те, що Toyota має рухатися швидше.

У третьому кварталі Tesla отримала майже у вісім разів більше прибутку на автомобіль, ніж Toyota , завдяки своїй здатності спростити виробництво і знизити витрати.

Очікується, що до 2030 року на електромобілі у всьому світі припадатиме понад половина всього виробництва машин. Задоволення цього попиту матиме вирішальне значення для Toyota . Поки що він зазнав невдачі — його перший акумуляторний електромобіль, bZ4X , був відкликаний, а продаж не виправдав надії марки.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Toyota

Останні записи

У Києві презентували перший електробус, розроблений в Україні

Чернігівський автозавод презентував нову модель електробуса — «Мальва-Електро». Це інноваційний транспортний засіб, створений на основі…

20.12.2024

Названо автомобілі, які водії не хочуть купувати повторно

Кожен автовласник має власний «автомобіль мрії», але іноді слідом за чарівністю приходить розчарування, особливо коли…

20.12.2024

Головні інновації Zeekr 7X: топ-5 фішок електромобіля

Електрокар Zeekr 7X зовсім недавно дебютував на китайському ринку, тому багато його функцій ще не…

20.12.2024

Renault показала перші зображення нового покоління Clio

У 2026 році Renault збирається змінити покоління одного з найпопулярніших у Європі автомобілів B-сегменту. Нова…

20.12.2024

Tesla анонсувала запуск виробництва оновленої Model Y

Tesla анонсувала, що вже в січні розпочнеться випуск оновленого Model Y. Перший завод, де почнуть…

20.12.2024

Новий Hyundai Palisade отримав унікальну фішку для максимального комфорту (ФОТО)

На початку грудня Hyundai представив довгоочікуване нове покоління кросовера Palisade – автомобіля, який відомий у…

20.12.2024