Новини

Новий власник – нові правила: у Toyota змінюються плани

Після кардинальних змін у керівництві японська Toyota Motor Corp розглядає можливість внесення кардинальних змін до стратегії, плануючи перехід на нову спеціалізовану платформу для акумуляторних електромобілів. Коджі Сато може підтвердити, що нова архітектура електромобіля знаходиться в розробці, на своєму першому брифінгу як генеральний директор у п’ятницю, сказав один із джерел.

Найбільший у світі автовиробник все більше усвідомлює, що йому необхідно відповідати інноваціям у галузі дизайну та виробництва Tesla Inc , якщо він хоче знизити виробничі витрати та перетворити свій повністю електричний бізнес на більш прибутковий, як це зробив його конкурент із Силіконової долини.

Toyota не поспішає активно просувати електрифікацію модельного ряду і такий крок виведе автовиробника в один ряд з іншими глобальними конкурентами. Його поточна виробнича архітектура, система e-TNGA , була запущена в 2019 році і виробляє електромобілі на тій же складальній лінії, що і бензинові автомобілі та гібриди.

Однак E-TNGA не може забезпечити таку економію коштів, якої Tesla досягла завдяки своїм потужним ливарним машинам Giga Press та іншим виробничим інноваціям.

Сато , особисто обраний наступник Тойоди , нещодавно відвідав внутрішню презентацію, присвячену необхідності у спеціальній акумуляторно-електричній платформі, більш конкурентоспроможній системі для керування теплом, що виділяється акумулятором, а також іншим інноваціям, на які вплинув план дій Tesla . Джерело зазначає, що кілька проектів, які мали використовувати переваги платформи e-TNGA , тепер відкладаються або скасовуються.

За колишнього генерального директора Акіо Тойода , онука засновника, який став головою правління 1 квітня, коли Сато обійняв вищу посаду, Toyota побачила, що глобальний попит на акумуляторні машини перевершив її скромні оцінки. Екологи та інвестори також все частіше заявляють про те, що Toyota має рухатися швидше.

У третьому кварталі Tesla отримала майже у вісім разів більше прибутку на автомобіль, ніж Toyota , завдяки своїй здатності спростити виробництво і знизити витрати.

Очікується, що до 2030 року на електромобілі у всьому світі припадатиме понад половина всього виробництва машин. Задоволення цього попиту матиме вирішальне значення для Toyota . Поки що він зазнав невдачі — його перший акумуляторний електромобіль, bZ4X , був відкликаний, а продаж не виправдав надії марки.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Toyota

Останні записи

Volkswagen ID.Cross 2026 помічено на тестових заїздах

Новий електричний кросовер Volkswagen ID.Cross активно проходить дорожні випробування і готується до серійного виробництва. Модель…

13.12.2025

Новий універсал Dacia C-Neo помітили на тестах

У сегменті компактних універсалів у Європі може з'явитися новий конкурент Skoda Octavia Combi. Румунський бренд…

13.12.2025

Експерти назвали моделі авто 2024 року, які майже не продаються

Аналітики iSeeCars проаналізували понад 2,6 млн оголошень про продаж нових автомобілів у США та виявили,…

13.12.2025

Названо найнадійніші автомобілі Mercedes-Benz

Експерти порталу HotCars назвали найнадійніші автомобілі Mercedes-Benz. Перше місце несподівано посів великий кросовер GL-Class у…

13.12.2025

Volkswagen представив безпілотне таксі Gen.Urban без керма і педалей

13 грудня Volkswagen показав експериментальний автомобіль Gen.Urban, створений для розвитку безпілотних таксі. Презентація відбулася у…

13.12.2025

BMW X7 2026 року в стилі Neue Klasse помічено на тестах

BMW готує оновлене покоління X7 на 2026 рік у стилі Neue Klasse. Навіть через камуфляж…

13.12.2025