Новини

Новий власник – нові правила: у Toyota змінюються плани

Після кардинальних змін у керівництві японська Toyota Motor Corp розглядає можливість внесення кардинальних змін до стратегії, плануючи перехід на нову спеціалізовану платформу для акумуляторних електромобілів. Коджі Сато може підтвердити, що нова архітектура електромобіля знаходиться в розробці, на своєму першому брифінгу як генеральний директор у п’ятницю, сказав один із джерел.

Найбільший у світі автовиробник все більше усвідомлює, що йому необхідно відповідати інноваціям у галузі дизайну та виробництва Tesla Inc , якщо він хоче знизити виробничі витрати та перетворити свій повністю електричний бізнес на більш прибутковий, як це зробив його конкурент із Силіконової долини.

Toyota не поспішає активно просувати електрифікацію модельного ряду і такий крок виведе автовиробника в один ряд з іншими глобальними конкурентами. Його поточна виробнича архітектура, система e-TNGA , була запущена в 2019 році і виробляє електромобілі на тій же складальній лінії, що і бензинові автомобілі та гібриди.

Однак E-TNGA не може забезпечити таку економію коштів, якої Tesla досягла завдяки своїм потужним ливарним машинам Giga Press та іншим виробничим інноваціям.

Сато , особисто обраний наступник Тойоди , нещодавно відвідав внутрішню презентацію, присвячену необхідності у спеціальній акумуляторно-електричній платформі, більш конкурентоспроможній системі для керування теплом, що виділяється акумулятором, а також іншим інноваціям, на які вплинув план дій Tesla . Джерело зазначає, що кілька проектів, які мали використовувати переваги платформи e-TNGA , тепер відкладаються або скасовуються.

За колишнього генерального директора Акіо Тойода , онука засновника, який став головою правління 1 квітня, коли Сато обійняв вищу посаду, Toyota побачила, що глобальний попит на акумуляторні машини перевершив її скромні оцінки. Екологи та інвестори також все частіше заявляють про те, що Toyota має рухатися швидше.

У третьому кварталі Tesla отримала майже у вісім разів більше прибутку на автомобіль, ніж Toyota , завдяки своїй здатності спростити виробництво і знизити витрати.

Очікується, що до 2030 року на електромобілі у всьому світі припадатиме понад половина всього виробництва машин. Задоволення цього попиту матиме вирішальне значення для Toyota . Поки що він зазнав невдачі — його перший акумуляторний електромобіль, bZ4X , був відкликаний, а продаж не виправдав надії марки.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Toyota

Останні записи

Volvo повертає універсал XC70 у 2026 році з електрифікацією та гібридами

Volvo готується до повернення універсала XC70 у 2026 році — моделі, яка раніше зайняла особливу…

27.08.2025

Підвищена витрата моторного масла: приховані несправності, про які варто знати

Підвищена витрата моторного масла майже завжди є ознакою проблем із двигуном або його вузлами. У…

27.08.2025

Топ-5 позашляховиків, які служать понад 15 років і майже не потребують ремонту

Інвестиція у позашляховик може стати вигідним рішенням, якщо обрати модель, здатну служити десятиліттями. Експерти з…

27.08.2025

Volkswagen показав на «живих» фото оновлений T-Roc

Volkswagen показав нові фото нового T-Roc 2026, який представлять на автосалоні в Мюнхені у вересні.…

27.08.2025

Новий Mitsubishi Outlander показали на перших рендерах

Нинішнє покоління популярного кросовера Mitsubishi Outlander перебуває на ринку з 2021 року, а восени 2024-го…

27.08.2025

ТОП-10 найнадійніших автомобільних брендів світу

Питати власника автомобіля про надійність його машини можна, але навряд чи варто очікувати на об'єктивну…

27.08.2025