Ford Motor Co. очікує, що цьогоріч її бізнес із виробництва електромобілів втратить 3 мільярди доларів, навіть попри те, що компанія прогнозує збільшення прибутку від операцій із двигунами внутрішнього споживання та екологічних автомобілів.
У четвер автовиробник прогнозував, що збитки від його підрозділу електромобілів під назвою Model e збільшаться майже на 50 відсотків у 2023 році з 2,1 мільярда доларів торік, оскільки він продовжує інвестувати у збільшення виробництва та розробку продуктів наступного покоління на спеціальній платформі для електромобілів. Ford заявив, що очікує в цьому році прибуток до вирахування відсотків і податків у розмірі близько 7 мільярдів доларів для Ford Blue, його бізнес-підрозділу з виробництва двигунів внутрішнього згоряння, і близько 6 мільярдів доларів для Ford Pro, його комерційного підрозділу.
Ці підрозділи принесли 6,8 млрд доларів і 3,2 млрд доларів у 2022 році відповідно. Загалом компанія опублікувала скоригований прибуток EBIT у розмірі 10,4 млрд доларів і чистий збиток у розмірі 2 млрд доларів.
Аналітики та інвестори вже давно припускають, що традиційний бізнес компанії з виробництва автомобілів з бензиновим двигуном приносить прибуток і допомагає фінансувати інвестиції в електромобілі та інші підприємства в галузі мобільності.
Але в четвер Ford вперше оприлюднив результати трьох підрозділів, створених у рамках реорганізації всієї компанії у 2022 році, оскільки він змінює свій метод фінансової звітності. Новий спосіб звітності більше не деталізує, як компанія працювала в різних регіонах світу, таких як Північна Америка, Європа і Китай.
Ford у четвер підтвердив цільові показники на 2023 рік у розмірі від 9 до 11 мільярдів доларів скоригованого EBIT і близько 6 мільярдів доларів скоригованого вільного грошового потоку. Він також заявив, що, як і раніше, впевнений у своїх прогнозах, що до кінця 2026 року маржа EBIT складе 8 відсотків для Model e і 10 відсотків для всієї компанії.
Пізніше в четвер вранці Ford під час телефонної розмови з інвесторами планував розповісти про те, як він досягне 8-відсоткового цільового показника EBIT Model e, і надати більш детальну інформацію про те, як кожен підрозділ працював у кожному кварталі 2022 року.
“Ford Model e – це стартап із виробництва електромобілів усередині Ford”, – заявив топ-менеджер марки. “Як усім відомо, стартапи EV втрачають гроші, інвестуючи в можливості, розвиваючи знання, збільшуючи обсяги і збільшуючи частку”.
За його словами, цього року втрати збільшаться через те, що гроші витрачаються на будівництво виробничих комплексів у Теннессі та Кентуккі, а також на розробку альтернативних хімічних елементів для акумуляторів.
Проте Лоулер сказав, що до кінця цього року Ford “наблизиться до беззбитковості за вкладами” щодо електромобілів. Автовиробник розраховує досягти виробничої потужності в 600 000 електромобілів на рік до кінця цього року і зможе випускати 2 мільйони електромобілів на рік до 2026 року.