Відповідно до законопроєкту з 1 січня 2036 року в українських містах обласного та районного значення допускатимуться до маршрутів лише електробуси, автобуси з ГБО та водневими паливними комірками.
Допускається, що окремі міста матимуть можливість відтермінувати запровадження нових, але не більше ніж на два роки. Транспорт, що курсує на міжміському та приміському маршрутах, нововведення не зачіпають.
Закон передбачає поступовий перехід до нових норм:
Передбачається, що до 2030 року у великих містах частка “зелених” автобусів становитиме 25%, а до 2033 – 50%.
Законопроєкт спрощує і здешевлює процедуру встановлення зарядних станцій для електротранспорту та їх підключення до електромереж.
Автори законопроєкту вважають, що нові правила знизять кількість шкідливих викидів в атмосферу, популяризують екологічно чистий транспорт і дадуть змогу розвивати зарядну інфраструктуру. До того ж, у такий спосіб виконують угоду про асоціацію з ЄС, тим паче, що в Євросоюзі нещодавно заборонили авто з двигунами внутрішнього згоряння з 2035 року.
Європейський автопром зіткнувся з несподіваною проблемою, спричиненою власним прагненням до цифровізації. Великі сенсорні екрани, які…
Kia Sportage - один із найуспішніших корейських кросоверів, який розійшовся світом тиражем понад 7 мільйонів.…
Думка про те, що дизельні двигуни підходять лише для вантажівок, давно застаріла. Сучасні дизелі популярні…
Tesla вирішила зробити електромобілі доступнішими та замість нового Model 2 представила спрощену версію Model 3…
Lexus представив світову прем'єру LFA Concept - концепту електричного спорткара, який покликаний довести, що BEV…
Consumer Reports опублікував щорічний рейтинг автомобільних брендів, у якому Subaru вдруге поспіль посіла перше місце.…
Leave a Comment