Tesla планує збільшити обсяги виробництва на своєму заводі в Шанхаї протягом наступних двох місяців, щоб задовольнити попит, викликаний агресивним зниженням цін на свої моделі, що найбільше продаються, йдеться в меморандумі про планування. Автовиробник планує виробляти в середньому близько 20 000 автомобілів на тиждень на своєму заводі в Шанхаї в лютому та березні, згідно з службовою запискою, в якій детально описані плани виробництва для найпродуктивнішого та найприбутковішого виробничого центру Tesla.
Згідно з даними Китайської асоціації легкових автомобілів, такий рівень виробництва дозволить заводу вийти приблизно на рівень вересня, коли було випущено 82 088 автомобілів Model 3 та Model Y.
У грудні завод у Шанхаї скоротив випуск продукції приблизно на третину в порівнянні з листопадом і продовжив період новорічних канікул для робітників у січні, щоб впоратися зі зростаючими запасами, до зниження цін у Китаї від 6% до майже 14% .
Під час телефонної конференції минулого тижня, щоб обговорити результати Tesla за четвертий квартал, генеральний директор Ілон Маск сказав, що замовлення у січні збільшилися приблизно вдвічі після глобального зниження цін. Маск сказав, що в 2023 році поставки можуть становити 2 мільйони автомобілів , якщо не буде зовнішніх негативних факторів.
Зниження цін Tesla в Китаї спровокувало те, що аналітики назвали ціновою війною, оскільки китайські автовиробники Xpeng і Aito наслідували приклад компанії в зниженні цін.