Раз і назавжди: Tesla утримує нових клієнтів краще, ніж будь-яка інша марка

Час читання: < 1 хв.
0

Фахівці аналітичної компанії Standard & Poor’s (S&P) провели дослідження, яке показало, що компанія Tesla утримує нових клієнтів краще ніж будь-який інший бренд.

Так, марки Acura , Audi , Dodge , GMC , Mazda , Mercedes-Benz , Ram і  Volkswagen частіше за інших привертають увагу так званих кочових клієнтів, які переходять від бренду до бренду, воліючи купувати різні машини. Tesla ж, навпаки, найкраще інших марок утримує нових клієнтів. Наприклад, якщо ви бачите когось на новій Tesla Model S , то з великою ймовірністю можна припустити, що через деякий час він знову придбає модель Tesla .

Таким чином, компанія Tesla лідирує у рейтингу з часткою нових власників 83%, які у майбутньому залишаються з маркою. Крім того, згідно з дослідженням, американський виробник електрокарів має найнижчий показник відмови після купівлі першого автомобіля марки – 39%. Компанії BMW , Hyundai , Kia , Jeep та  Subaru також показали хороші результати у дослідженні.

Реклама

Тобто таким брендам вдається перетворити клієнтів-кочівників на лояльних клієнтів, які повертаються до однієї марки знову та знову.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!