Посилаючись на дослідження, CarFax повідомляє, що кількість відкатів одометра зросла на 7% в порівнянні з минулим роком. Таким чином, 1,9 мільйона автомобілів знаходяться на американських дорогах із відкоригованими одометрами.
За даними CarFax, настав сезон відмотування одометрів. Компанія, яка збирає звіти про історію транспортних засобів із різних джерел, стверджує, що, за її даними, понад 1,9 мільйона автомобілів на дорогах США мали підробку одометрів – і це на 7% більше у порівнянні з 2021 роком.
CarFax також назвав штати, які лідирують за кількістю машин із відкоригованими одометрами. Так, Каліфорнія посіла перше місце з 437 600 авто, а Північна Кароліна – 10-е місце з 45 300 одиницями техніки. Кожен штат із першої десятки, крім Арізони, є одним із найбільших автомобільних ринків у США. Лідерами з реєстрації автомобілів у 2020 році були Каліфорнія, Техас, Флорида, Огайо, Нью-Йорк, Іллінойс, Пенсільванія, Джорджія, Північна Кароліна та Вірджинія. Крім того, на перші 10 штатів за обсягом припадає 1,2 мільйони з 1,9 мільйона “нечесних” автомобілів, які, за даними CarFax, знаходяться на дорогах.
У відсотковому відношенні серед штатів у цьому списку шахрайство найбільше зросло у Техасі (15%), Флориді та Аризоні (по 12%), Північній Кароліні (7%), а також у Іллінойсі та Пенсільванії (по 5%). Каліфорнія, Нью-Йорк, Джорджія та Вірджинія закінчують першу десятку зі зростанням менш ніж на 5%.
Autoblog нагадує, що ще минулого року NHTSA повідомило New York Times, що “шахрайство з одометром – це серйозний злочин, який щороку обходиться американцям більш ніж 1 мільярд доларів”. У дослідженні CarFax говориться, що “споживачі втрачають в середньому 4000 доларів через неусвідомлену покупку автомобіля зі згорнутим одометром”.
Ще в минулому столітті Міністерство юстиції США заявило, що середній відкат передбачає скорочення пробігу більш ніж на 40.000 миль, а програма новин розслідувань “60 хвилин” назвала підробку одометра “найбільшим шахрайством споживачів в Америці”. Слід зазначити, що цифрові одометри не зупинили практику, тому проблема, як і раніше, актуальна.